اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

عدم اجرای تعهدات دولت باعث زمین ماندن پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین قم است/ روند ساخت بیمارستان هزار تختخوابی به‌طور طبیعی پیش می‌رود

عدم اجرای تعهدات دولت باعث زمین ماندن پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین قم است/ روند ساخت بیمارستان هزار تختخوابی به‌طور طبیعی پیش می‌رود
نماینده مردم قم با اشاره به اینکه در روند ساخت بیمارستان هزار تختخواب مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی ساخت را پیش می‌برد گفت: برای ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حقیقتاً خیرین زحمت خود را کشیده اند، بخش باقی‌مانده که باعث شده این بیمارستان به بهره‌برداری نرسد در تعهدات وزارت بهداشت بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، اظهار کرد: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) قم  یک بیمارستان خیر ساز است از طرفی دولت تعهداتی در زمینه ساخت این بیمارستان داده بود که متأسفانه دولت به تعهدات خود عمل نکرد در این خصوص جلسات زیادی با مسئولان مربوطه برگزار کردیم.

در تأمین منابع در تنگنا قرار داریم

وی بیان کرد: وزیر سابق بهداشت در قم حضور پیدا کرده و از نزدیک مسائل مربوط به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) را بررسی کرد و قرارهایی هم گذاشته شد، قرار شد بخشی از کارها و پیگیری ها را ما نماینده گان قم انجام دهیم .

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: ما پیگیرهایی را در این زمینه انجام دادیم و در نهایت  قرار شد دولت مبلغی را برای ادامه ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) پرداخت کند که با وجود پیگیری ها این مبلغ داده نشد.

امیرآبادی خاطرنشان کرد: پول تعهد شده توسط دولت پرداخت نشد و روز به روز قیمت ها افزایش پیدا کرد در آن دوران با آن مبلغ پیش بینی شده می شد کار بهره برداری بیمارستان را ادامه داد اما این روزها قیمت ها افزایش پیدا کرده و از طرفی در تأمین منابع در تنگنا قرار گرفتیم و این مسائل باعث شده بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) که بیش از 90 درصد آن انجام شده و کار زیادی ندارد روی زمین مانده و در اختیار مردم قم قرار نگیرد.

گوشزد به وزیر بهداشت برای تامین اعتبار

نماینده مردم قم تصریح کرد: در این خصوص مکرراً با وزیر بهداشت گفتگو کردیم و به وی گوش زد کردیم که هرچه زودتر برای اتمام پروژه بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) تأمین اعتبار انجام دهد تا بیمارستان هم تکمیل شده و هم تجهیزات آن کامل نصب شود تا در خدمت درمان مردم قم قرار گیرد.

وی افزود: بیمارستان 1000 تختخوابی قم مشکل خاصی ندارد این بیمارستان در چند فاز توسط بانک پاسارگاد در حال احداث است منابع این بیمارستان تأمین است و در حال پیشرفت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در روند ساخت بیمارستان 1000 تختخوابی در گذشته با شهرداری مشکلاتی وجود داشت اما این مشکلات حل شد و اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و روند طبیعی ساخت را پیش می برد.

امیرآبادی گفت: به علت اینکه بیمارستان 1000 تختخوابی خصوصی ساز است مشکل خاصی وجود ندارد این بیمارستان بزرگ در چند فاز در حال احداث است و بنا بر آنچه به ما اعلام شده فاز نخست آن به زودی و در سال 99 به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم قم عنوان کرد: وضعیت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) را همچنان پیگیری خواهیم کرد و مجدداً از وزیر بهداشت می خواهیم که این بخش درمانی مهم را که در این منطقه از قم ایجاد شده و تا به امروز هم برای احداث آن هزینه زیادی شده است را در نظر داشته باشند و سهمی که قرار بود دولت پرداخت کند را در اختیار قرار دهند.

امیرآبادی تأکید کرد: برای ساخت بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) حقیقتاً خیر زحمت خودش را کشیده است و هزینه های زیادی کرده است و بخش باقی مانده که باعث شده این بیمارستان به بهره برداری نرسد در تعهدات وزارت بهداشت بوده است دولت اگر تعهدات خود را انجام دهد کار بیمارستان نهایی و آماده بهره برداری می شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
, در تأمین منابع در تنگنا قرار داریم,
,
,
,
,
,
,
,
, گوشزد به وزیر بهداشت برای تامین اعتبار,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه