اخبار داغ

فرماندار راز و جرگلان خبر داد:

انسداد راه ارتباطی ۲۵۰۰۰ نفر از روستاهای رازوجرگلان براثر سیلاب

انسداد راه ارتباطی ۲۵۰۰۰ نفر از روستاهای رازوجرگلان براثر سیلاب
فرماندار شهرستان راز و جرگلان گفت: براثر بارندگی و جاری شدن سیلاب، راه ارتباطی 25 هزار نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی و جرگلان این شهرستان قطع و بخشی از محورهای اصلی منطقه نیز تخریب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد زارعی هدک، فرماندار راز و جرگلان در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به بارش شدید باران در روز گذشته اظهار کرد:  شدت سیل از سیلاب های ماه های اخیر بیشتر بود و همین امر موجب خسارت های زیادی به ابنیه و راه های اصلی و روستایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه 70 واحد مسکونی در بگ پولاد و جرگلان با آب گرفتگی منازل مواجه شدند، بیان داشت: همه تلاش ها بر این است که مشکلات این خانواده ها به سرعت رفع شود.

,

فرماندار رازوجرگلان گفت: به علت کمبود ایستگاه باران سنجی در شهرستان، رقم دقیقی از بارندگی دیشب در این منطقه اعلام نشده است.

,

زارعی در عین حال شدت بارش و سیلاب دیشب را کم سابقه خواند و افزود: سیل موجب شکسته شدن شبکه گاز برخی از روستاهای منطقه شد که با تلاش شرکت گاز اکنون مشکل برطرف و گاز این مناطق برقرار شده است.

,

وی با اشاره به قطع برق روستاهای منطقه، از وصل مجدد جریان برق این مناطق نیز خبر داد و افزود: بروز سیلاب همچنین به دامداری های روستاییان آسیب رساند و حدود 10 راس دام سبک و سنگین در این سیل غرق شدند.

,

فرماندار رازوجرگلان گفت: به منظور جلوگیری از بروز مخاطرات احتمالی، دستور رهاسازی آب سد چندیر در این شهرستان صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه