اخبار داغ

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحالی‌ها منتظر پاییزی پربارش باشند

چهارمحالی‌ها منتظر پاییزی پربارش باشند
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش‌ها امسال به اندازه سال گذشته نخواهد بود اما بارش‌های پاییزی خصوصا در نیمه اول در حد نرمال و فراتر از نرمال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد قطره معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: سامانه بارشی که از چند روز قبل وارد این استان شده بود، امروز هم به فعالیت خود ادامه داد و ساعاتی قبل شاهد بیشترین بارش‌ها در منطقه کوهرنگ بودیم.
 
وی با بیان اینکه این سامانه که از شمال استان آغاز شده در ارتفاعات به‌صورت بارش برف بود، افزود: عمده بارش‌ها برای مناطق شمالی و شمال شرق استان به ثبت رسید و در سایر نقاط هم فعالیت سامانه به‌صورت رگبار و رعد و برق بود.
 
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری از فعالیت این سامانه تا پایان وقت امروز خبر داد و خاطرنشان کرد: روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در بعدازظهرها شاهد بارش رگبار پراکنده باران در برخی از ساعات روز خواهیم بود و تا پایان هفته جوی ناپایدار بر استان حاکم است.
 
قطره یادآور شد: از اوایل هفته آینده و طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه، انتظار داریم با ورود موج جدیدی، بارش‌های موثری سراسر استان را در بر گیرد و به‌طور کلی در نیمه اول آبان‌ماه انتظار دو بارش خوب را برای استان داریم و امیدواریم بارش‌ها به شکلی باشد که بتواند بخشی از مشکلات کم‌آبی را رفع کند.
 
وی دمای شهرکرد در صبح امروز را یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر عنوان و خاطرنشان کرد: شهرکرد امروز با این دما به‌عنوان خنک‌ترین مرکز استان در کشور به ثبت رسید اما به دلیل وزش باد، ابرناکی هوا و خیزش گرد و غبار انتظار کاهش زیاد دما را نداریم.
 
قطره ادامه داد: بارش‌های پاییزی امسال به اندازه سال گذشته نخواهد بود اما خصوصا در نیمه اول برندگی‌ها در حد نرمال و فراتر از نرمال خواهد بود.
 
انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه