اخبار داغ

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه:

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست

داشتن کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات الزامی نیست
مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد در خصوص آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه تعداد یک میلیون و ۶۰۹ هزار و ۳۴۰ نفر واجد شرایط درخواست کارت ملی هوشمند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه افزود: تا پایان شهریور تقریبا ۸۶ درصد از این جمعیت یعنی در حدود یک میلیون و ۳۷۷ هزار و ۶۵۲ نفر درخواست تکمیل کارت هوشمند داشتند.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: تا این لحظه از این تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فقره کارت هوشمند صادر شده است و ۱۷۰ هزار نفر دیگر در نوبت هستند.

,

وی با بیان اینکه از اول خرداد ۹۸ اعتبار کارتهای ملی قدیمی ساقط شده است، گفت: کسانی که نسبت به تعویض کارتها اقدام نکرده اند در اولین فرصت نسبت تعویض کارت ملی خود اقدام کنند تا مشکلی برای کارهای اداری آنها به وجود نیاید.

,

خدادادی گفت: کارتهای ملی قدیمی برای انجام امورات بانکی و اداری قابل قبول نیست و حتما باید شخص برای تعویض اقدام کند تا به آنها کد رهگیری داده شود تا بتوانند کارهای خود را انجام دهند.

,

مدیر کل ثبت احوال استان کرمانشاه تصریح کرد: در سطح استان کرمانشاه ۳۹ دفتر پیشخوان و ۱۵ دفتر پست فعال هستند و کسانی که تا کنون جهت تعویض کارت ملی اقدام نکرده اند به این دفاتر مراجعه و درخواست تکمیل کنند.

,

این مسئول بیان داشت: افرادی هم که برگه رسید دریافت کرده اند زمانی که کارتشان آماده شود با ارسال پیامک به آنها اطلاع داده خواهد شد و می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان آن را دریافت کنند.

,

وی تصریح کرد: برای شرکت در انتخابات داشتن کارت ملی هوشمند الزامی نیست و افراد می توانند با در دست داشتن شناسنامه و شماره ملی در انتخابات شرکت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه