اخبار داغ

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

آمادگی کامل نیروی زمینی ارتش در دفاع از کشور/ نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح‌های به‌روز است

آمادگی کامل نیروی زمینی ارتش در دفاع از کشور/ نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح‌های به‌روز است
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع و تامین امنیت کشور گفت: نیروی زمینی ارتش مجهز به سلاح‌های بروز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سرتیپ کیومرث حیدری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به اینکه تیپ استان زنجان بسیار سربلند بوده و ولایت مداری و سربلندی این تیپ در تاریخ ثبت شده و در هشت سال دفاع مقدس نیز تیپ ارتش زنجان رشادتها زیادی داشت اظهار کرد: تیپ مستقل 216 زرهی زنجان در حال حاضر در آمادگی کامل قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بیان کرد: در مجموع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره مندی از اوامر مشاع و نورانی فرمانده معظم کل قوا و ولی امر مسلمین در 26 رسته رزمی به خودکفایی کامل رسیده است.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امروز آنچه که در چرخه دفاعی در نیروی زمینی مورد استفاده قرار میگیرد ساخته و پرداخته دانشمندان نیروی زمینی و وزارت دفاع و همچنین توسط کارنجات وزارت دفاع و نیروی زمینی است.

,

وی با بیان اینکه نیروی زمینی در عرصه ولایتمداری سرآمد بوده و ولایت مداری را منصه ظهور رسانده است افزود: نیروی زمینی ارتش امروزه هم در غرب و هم در مناطق شرق کشور مستقر بوده و هم در مناطق جنوب غرب کشور مستقر است.

,

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه حضور نیروی زمینی ارتش در مناطق مرزی به معنی این نیست که خطری کشورما را تهدید می‌کند افزود: ما باید در مرزها مستقر شویم و رصد مرزها را انجام دهیم تا کشورمان از یک امنیت پایدار بهره مند باشد.

,

وی با بیان اینکه با اشاره به نقش نیروهای ارتش در تامین امنیت زائران اربعین نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه در مرز کشور مستقر هستیم در مرز شرق کشور تمهیداتی را برای ارائه خدمات به زائران فراهم کرده بودیم.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مرز خسروی که در کنترل نیروی زمینی ارتش قرار داشت توانستیم تمهیدات لازم برای رفاه حال زائران فراهم کنیم و همچنین در مرز چزابه نیز نیروی ارتش حضور مسئولانه داشت.

,

وی با بیان اینکه در این مرزها انواع امکانات امنیتی، رفاهی و اورژانسی را پای کار آوردیم افزود: پل ارتباط هوایی با استفاده از بالگرد بین مرز چزابه و خسروی به منظور تامین امنیت ایجاد شده بود.

,

سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه امنیت در مرزها و طول مسیری که زائرین اربعین امنیت کامل برقرار بود افزود: نیروی زمینی نیز تمام توان خود را در برقراری امنیت زائرین بکار گرفت.

,

وی با تجهیزات بروز نیروی زمینی ارتش نیز اشاره و بیان کرد: در نیروی زمینی برروی پای خود ایستادن که از تاکیدات مقام معظم رهبری است حساب ویژه باز کردیم به این معنا که باید بتوانیم روی پای خود بایستیم و تا به امروز نیز ایستاده‌ایم.

,

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: نیروی زمینی با 26 رسته نیروی ارتش توانسته با تجهیزات و امکانات بروز خود خط دفاعی را تشکیل دهد.

,

وی افزود: ارتش بحث‌های آینده پژوهانه را در دستور کار خود قرار داده و براین اساس نسبت به تامین تجهیزات ضد زرهی و سیگنالی و راداری و تجهیزات بالگردی کرده است.

,

سرتیپ حیدری عنوان کرد: در هر ماه کار تحقیقاتی حداقل یک وسیله دفاعی نوین از انواع مهمات و موشک اندازهای ضد زره و غیره را انجام می‌دهیم و رسانه ای میکنیم.

,

وی با اشاره به اینکه نیروی زمینی ارتش در آمادگی کاملی قرار دارد بیان کرد: نیروی ارتش مجهز به تجهیزات به روز دفاعی بوده و در زمینه مشکلی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه