اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی لرستان:

لرستان سیلابی می‌شود

لرستان سیلابی می‌شود
مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: بارش باران در لرستان سبب آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، روان آب‌های سطحی و اختلال در تردد جاده ای می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، بهروز مرادپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در شهرستان سلسله ۲۲، در دلفان ۲۰ میلی متر، در بروجرد: ۱۷ میلی متر، در کوهدشت: ۱۱ میلی متر، در دورود: هفت میلی متر، در رومشکان: شش میلی متر، در خرم آباد: پنج میلی متر، در پلدختر: چهار میلی متر، در ازنا و دوره چگنی : سه میلی متر و در شهرستان الیگودرز یک میلی متر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: از امروز تا اوایل هفته پیش رو جو منطقه تحت تاثیر شرایط ناپایدار قرار خواهد گرفت که به تناوب و با شدت و ضعف علاوه بر ابرناکی برای همه نقاط استان، رگبار باران همراه با رعدوبرق و گاهی وزش باد شدید لحظه ای پیش بینی می شود.

,

مدیرکل هواشناسی لرستان عنوان کرد: امروز بعدازظهر تا ساعاتی از روز چهارشنبه با توجه به تقویت شاخص های ترمودینامکی بر مقدار بارش‎ها افزوده می شود که با توجه به رگباری بودن بارش ها، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها، روان آب های سطحی، اختلال در تردد جاده ای و احتمال وقوع صاعقه را به همراه خواهد داشت.

,

وی تصریح کرد: این شرایط ناپایدار سبب کاهش دماهای روزانه و مه آلود شدن جاده ها به همراه کاهش دید می گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه