اخبار داغ

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس:

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی به مددجویان کمیته امداد بندرعباس

تخصیص بیش از ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار عمرانی به مددجویان کمیته امداد بندرعباس
رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱۳ میلیون تومان اعتبار در قالب خدمات عمرانی و در راستای تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن مکاری رضوانی، رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس در گفتگو با خبرنگار هرمزاظهار کرد: کمیته امداد با همکاری خیران و کمک‌های مردمی تلاش می‌کند با ارائه خدمات اثربخش مشکلات اساسی خانواده‌های نیازمند تحت حمایت را در زمینه‌های مختلف تا حد امکان رفع نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱۳ میلیون تومان اعتبار در قالب ۷۳ خدمت عمرانی و در راستای تأمین مسکن مناسب برای مددجویان تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه شده، مبلغ ۷۶ میلیون تومان در زمینه احداث و بهسازی مسکن روستایی،۱۳۳ میلیون تومان در زمینه احداث و خرید مسکن شهری و ۲۰۴ میلیون تومان کمک‌هزینه تعمیرات و تکمیل مسکن مددجویان بوده است که در مجموع ۵۵ میلیون تومان از این اعتبارات از محل کمک‌های مردمی و مشارکت خیرین تأمین‌شده است.

,

مکاری رضوانی بابیان سیاست‌های کمیته امداد در خصوص تأمین مسکن مددجویان در سال جاری، مسکن را ضروری‌ترین و گران‌ترین خدمت موردنیاز خانواده‌های تحت پوشش این نهاد دانست و گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال احداث و بهسازی ۲۲ واحد مسکونی را برای مددجویان منطقه یک بندرعباس در دستور کارداریم که چهار واحد آن تکمیل و به خانواده‌ها تحویل گردیده و مابقی نیز در حال احداث می‌باشد که امیدواریم با حمایت و مشارکت خیران این واحدهای مسکونی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

,

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس ضمن قدردانی از مشارکت مردم و خیرین در احداث مسکن مددجویی، خاطرنشان کرد: نیکوکاران و مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند برای مشارکت در طرح‌های حمایتی کمیته امداد به‌خصوص ساخت مسکن مددجویی از طریق شماره‌گیری کد #۰۷۶*۸۸۷۷* و یا ارسال عدد ۱۰۰ به سر شماره ۳۰۰۰۷۶۳۹ و نصب اپلیکیشن ناب بر روی تلفن همراه خود اقدام نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه