اخبار داغ

دهمین یادواره شهدای وحدت در بجنورد برگزار شد

دهمین یادواره شهدای وحدت در بجنورد برگزار شد
دهمین یادوراه شهدای وحدت و سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجب علی محمد زاده پیش از ظهر امروز در مرکز خراسان شمالی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، دهمین یادواره شهدای وحدت، با محوریت شهیدان رجبعلی محمدزاده و شهید نورعلی شوشتری پیش از ظهر امروز در محل مسجد انقلاب بجنورد با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک،,

هدف از برگزاری این یادواره بدون شک این است که موفقیت ها و پیروزی ها انقلاب اسلامی را مدیون شهدا هستیم و باید راه و سیره شهدا را مورد بازشناسی قرار دهیم و فرهنگ شهید و شهادت را در جامعه تبیین کنیم،  خون شهدای وحدت در منطقه سیستان موانع وحدت شیعه و سنی را برداشت و یک وحدت بی نظیر و کاربردی در آن منطقه ایجاد کرده است.

,

در این یادواره «سرهنگ عبدالحسین نوری» و «حجت الاسلام جمالی»، از همرزمان شهیدان به بیان خاطرات و ویژگی های های اخلاقی و رفتاری شهدای وحدت پرداختند.

,

26 مهرماه سال 1388 بر اثر انفجار تروریستی در منطقه پیشین شهرستان سرباز، سرلشکر شهید شوشتری جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرتیپ  رجبعلی محمد زاده فرمانده وقت سپاه سیستان و بلوچستان و بیش از 40 نفر از فرماندهان سپاه و سران طوایف اهل سنت و جمعی از مردم این استان به شهادت رسیدند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه