اخبار داغ

جنجال بر سر ماشین در شورای شهر یاسوج

جنجال بر سر ماشین در شورای شهر یاسوج
سطح مطالب بحث شده در این شورا به ماشین کشیده شده است، جائیکه اعضای شورای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دعوایشان بروی اتومبیل رییس شوراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، اصولا برنامه‌ریزی شهری یکی از اصول توسعه هر شهری به شمار می رود، در این راستا در کشور ما ایران سیاست گذاری کلان هر شهر توسط شورای شهر صورت می پذرد و شهرداری ها در این بین مجری این قبیل اقدامات هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از همین منظر این روزها شورای شهر و شهرداری یاسوج وضعیت خوبی ندارند، بیش از دوسال از عمر این پارلمان محلی میگذرد و هنوز التهاب در آن نقش آفرینی می کند.

,

سطح مطالب بحث شده در این شورا به ماشین کشیده شده است، جاییکه اعضای شورای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد دعوایشان بروی اتومبیل رییس شوراست.

,

"کی ماشین را برده" و "چرا برده" و "باید به کمیته تخلفات معرفی شود!" جملاتی هستند که جایگزین نیازمندی های اساسی و برنامه ریزی های اصولی شهری یاسوج شده اند.

,

این روزها دیارمان یاسوج دیگر آنچنان که باید و شاید در مسیر توسعه یافتگی شهری حرکت نمیکند، به وضوح مشخص است شهردار و شورای شهر هماهنکی خاصی با هم ندارند.

,

این همان موضوعی است که همه ما باید به دقت به آن نگاه کنیم!

,

وقتی انتخابات به سمتی بغیر از اصول اساسی و شایسته سالاری برود نتیجه بحث چنین انتخابی می شود که چرا ماشین را تحویل نداده ای!

,

طی دو سال گذشته کدام پروژه مهم شهری و بازآفرینی در شهر یاسوج به اتمام رسیده است؟

,

کمتر از دوسال دیگر به عمر شورا باقی مانده است و عملا سیاست ها در مسیر درست در حال ریل گذاری نیست و در مسیر درست برنامه ریزی نمی شود.

,

دیگر رسانه ها حتی میلی به پوشش جلسات شورای شهر یاسوج نشان نمی دهند، جلساتی که فقط نا امیدی به جامعه تزریق می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه