اخبار داغ

فرماندار جدید پلدختر معرفی شد

فرماندار جدید پلدختر معرفی شد
حسن رضائیان به عنوان فرماندار جدید پلدختر معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان پلدختر عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان و مسئولان شهرستانی برگزار شد، در این مراسم حسن رضائیان به عنوان فرماندار جدید معرفی و از زحمات سیف قدر دانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

ثمینی معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان با قدر دانی از مردم و مسئولان در قبال تحمل مسائل ومشکلات سیلاب اظهار داشت: همت مردم، مسئولان وجهادگران پلدختر زنده شد و دولت با توجه به این اصل که جان مردم در اولویت باشد و با تدابیر خوب استاندار و مسئولان ستاد مدیریت بحران استان تلفات جانی نداشتیم .

وی افزود: سیل اجتناب ناپذیر است و این حجم بارندگی و آب غیرقابل تصور بود هرچند تدابیر انجام گرفت ولی این سیل مشابه چند صد ساله نداشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان عنوان کرد: کار لایروبی مسیل ها و پاکسازی در حال انجام است تا از رخداد وقوع سیل جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه حضور مردم در اربعین مثال زدنی بود تصریح کرد: تعداد جمعیت نسبت به گذشته دو برابر بود و این حضور مردمی سیاهپوش در پیاده رویی اربعین توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

ثمینی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: از دهم لغایت ۱۶آذرماه ثبت نام انتخابات مجلس آغاز خواهد شد، ما به عنوان مسئول باید کاری انجام دهیم که مردم با انگیزه ونشاط بتوانند در تصمیم گیری ها با حضور در انتخابات مشارکت داشته باشند؛ باید تلاش کنیم انتخابات سالم، با نشاط و قانونمند برگزار کنیم.

انتهای پیام/

, .,
,
, .,
,
, .,
,
,
,
, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه