اخبار داغ

فرمانده انتظامی کوهدشت:

توقیف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در کوهدشت/۳۲ متهم دستگیر شدند

توقیف محموله ۵ میلیاردی قاچاق در کوهدشت/۳۲ متهم دستگیر شدند
فرمانده انتظامی کوهدشت از کشف محموله 5 میلیارد ریالی قاچاق کالا خبرداد و اظهار داشت: 26 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سفیر افلاک، عباس دولتشاهی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای ارتقاء طرح‌های امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با کالای قاچاق که یکی از دغدغه‌های اصلی نظام است، ۲۶ دستگاه خودرو حامل بارقاچاق را توقیف کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک، ,

وی افزود: با برنامه‌ریزی لازم در سه‌راهی زانوگه، ۲۶ دستگاه انواع خودرو که حامل محموله‌های قاچاق کالا به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال بود را توقیف و در این راستا ۲۶ پرونده قضایی تشکیل و ۳۲ متهم بازداشت شدند.

,

فرمانده انتظامی شهرستان کوهدشت عنوان کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد با همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و دستور مقام قضایی برخوردی جدی با قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در سطح شهرستان داشته باشد.

,

وی تصریح کرد: افتخار داریم با تمام توان و اقتدار کامل با افرادی که تحت هر عنوان قاچاق کالا می‌کنند مبارز کنیم زیرا این موارد به‌مثابه تعطیلی کارخانه جات و بیکار شدن کارگران می‌ماند که بایستی با این پدیده شوم برخورد جدی شود تا امنیت مطلوب را نیز در سطح جامعه شاهد باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه