اخبار داغ

استاندار قزوین:

رفیق‌بازی در انتصابات موجب بروز مشکلات امروز است/ مسئولان حق استفاده از بیت‌المال به نفع کاندیداها را ندارند

رفیق‌بازی در انتصابات موجب بروز مشکلات امروز است/ مسئولان حق استفاده از بیت‌المال به نفع کاندیداها را ندارند
استاندار قزوین گفت: اعتقادم در انتخاب مدیران به تجربه و تخصص است و راه پیشرفت کشور اعتماد به ظرفیت‌ها است چراکه در گذشه رفیق بازی در انتصابات به دلیل حاکمیت روابط بر ضوابط موجب بروز مشکلات امروز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، هدایت الله جمالی پور در شورای اداری استان که عصر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حرکت عظیم اربعین موجب به لرزه درآمدن استکبار جهانی شد و زمینه ساز ظهور خواهد بود و این حرکت اجتماعی و مردمی است که اعتقادات جامعه را تقویت می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: واقعیت این است که باید در کارها به یکدیگر کمک کنیم و یکی از مشکلات اصلی جامعه این است که گاهی دل‌هایمان به هم نزدیک نیست‌.

,

استاندار قزوین با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فاصله‌ها را کم کنیم، گفت: دشمن همه ابعاد را برای ضربه به کشور بسیج کرده و در این شرایط وظیفه داریم که در داخل یاری‌گر و حامی یکدیگر باشیم.

,

جمالی پور ابراز کرد: معنای وحدت این است که باید از تخریب خودداری کنیم اما قطعا باید امر به معروف و انتقاد سالم را داشته باشیم، امروز هدف دشمن این است که بین عناصر نظام فاصله و دشمنی بیندازد.

,

این مسئول عنوان کرد: سنگین‌ترین وظیفه بعد از انقلاب برای امروز است و این رویه که دشمن در پیش گرفته نشان دهنده این است که عزمش را جزم کرده و همچنین از انسجام ملت ایران مایوس شده است.

,

وی تصریح کرد: امروز با بیانیه‌های عریض و طویل نمی‌توان مشکل مردم را حل کرد و امروز اینجا هستم تا به مردم خدمت کنم و از آسایش شخصی خود گذشته‌ام.

,

استاندار قزوین ادامه داد: اعتقادم در انتخاب مدیران به تجربه و تخصص است و راه پیشرفت کشور اعتماد به ظرفیت‌ها است چراکه در گذشه رفیق بازی در انتصابات به دلیل حاکمیت روابط بر ضوابط موجب بروز مشکلات امروز شده است.

,

جمالی پور اضافه کرد: اعتقادم این است که نیروهایی که در فرمانداری و استانداری کار کردند به پست‌های سازمانی دست یابند و به هر قیمتی نباید هر کسی را برای این جایگاه انتخاب کرد.

,

برای ارتقاء بودجه استان باید در سطح ملی چانه‌زنی شود

, برای ارتقاء بودجه استان باید در سطح ملی چانه‌زنی شود,

وی تصریح کرد: بودجه قزوین پایین‌ترین بودجه در بین استان‌ها است و این مسئله نیاز به نیروهای متخصص دارد لذا دستور تشکیل ستاد بودجه را دادم و همه مدیران باید حضور یابند و با رایزنی با وزارتخانه‌ها نیز مشکل بودجه‌ای را حل کنند.

,

این مسئول با بیان اینکه شاخص‌های بودجه استان باید بررسی شود، گفت: باید در عرصه تخصیص بودجه به استان در مجلس و دولت چانه‌زنی شود تا این جایگاه ارتقاء یابد.

,

استاندار قزوین بیان کرد: اگر نیروی متخصص در داخل استان پیدا نکنیم، مجبوریم خارج از استان تامین کنیم لذا برای رسیدن به نقطه مطلوب باید اراده کنیم و از این پس در هر شورای اداری از مدیران فعال تقدیر خواهیم کرد.

,

وی عنوان کرد: مسئولان باید بدانند که پشت میزنشینی و حفظ پرستیژ مدیریت نیست بلکه مدیری سالم است که مردم از او رضایت داشته باشند و نمره مدیر تابع شرایط و رضایت مردم خواهد بود.

,

جمالی پور یادآور شد: دیدارهای مردمی مدیران حتما رصد می‌شود و باید دید مدیران چه میزان در جامعه حضور دارند و خروجی این دیدارها ارزیابی می‌شود تا ببینیم تا چه حد مثمرثمر بوده است.

,

این مسئول تصریح کرد: مشارکت در انتخابات رمز پیروزی ملت و شکست دشمن است و باید در جامعه امیدبخشی و خدمات جمهوری اسلامی را بیان کنیم و تلاش کنیم تا مردم با اقتدار و امید بیشتر پای صندوق‌ها بیایند.

,

وی ادامه داد: در راس مشارکت مردم نیز همه مسئولان باید تلاش کنند و بدانند که این امکانات حق الناس است و نباید به نفع کسی استفاده شود و امانتداری و بیت المال مورد توجه باشد.

,

استاندار قزوین یادآور شد: ستاد انتخابات باید به لحاظ امکاناتی و تجهیزاتی کمک شود اما با کمک مالی به آن مخالف هستم و جهت گیری له یا علیه کسی نباید اتفاق بیفتد و تخریب افراد قابل قبول نیست بلکه مدیران باید کاملا بی طرف باشند.

,

این مسئول در پایان تصریح کرد: آب، برق و گاز واحدهای تولیدی نباید قطع شود و باید با هماهنگی فرماندار و یا استاندار این مشکلات برطرف گردد چراکه تولیدکنندگان نیاز به حمایت دارند.

,

حضور ۵۵هزار زائر قزوینی در پیاده روی اربعین

, حضور ۵۵هزار زائر قزوینی در پیاده روی اربعین,

داوود محمدی در ادامه این جلسه اظهار کرد: در اربعین حسینی مردم ما حماسه بزرگی را رقم زدند و میزان زائران استان به ۵۵هزار نفر رسید که حرکت عظیمی بود.

,

وی افزود: مشارکت مردم در خدمات به زائرین و ساماندهی امورات هم بسیار مثال زدنی بود.

,

رئیس کمیسیون اصل ۹۰: ایام منتهی به تعیین بودجه دولت است که در آبان یا آذرماه از سوی دولت تقدیم خواهد شد لذا از دستگاه‌ها می‌خواهیم که سهم خود را در این زمینه ایفا و طرح و برنامه‌ها را به وزارتخانه مطبوع ارائه دهند.

,

محمدی گفت: تحریم‌ها برای ما فرصت تلقی می‌شود و هر چه جلوتر می‌رویم این مسئله پررنگ‌تر خواهد شد چراکه اشکال وابستگی بودجه به نفت درحال رفع شدن است.

,

این مسئول عنوان کرد: مدیریت در این شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا است اما باید تعالی طلب و کمال‌گرا باشیم و نباید به نقطه‌ای که هستیم اکتفا کنیم.

,

وی ابراز کرد: در بودجه باید به بودجه‌ریزی عملیاتی برسیم چراکه متاسفانه ضریب بهره‌وری ما در خدمات رسانی به مردم پایین و قیمت‌ها بسیار بالا است.

,

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اگر تغییری در رفتار ما ایجاد نشود مشخص می‌شود که در جنگ اقتصادی با دشمن سهمی نداشتیم لذا اگر ساعات کاری و ضریب بهره‌وری را بالا ببریم نیز هیچ کشوری به ما ضربه نخواهد زد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه