اخبار داغ

گلایه‌های رئیس مجمع نمایندگان قزوین از استاندار:

مدیران توانمند غیربومی برای استان چه کردند؟/ضعف مدیریتی بسیاری از بودجه‌ها را برباد داد/ در انتخاب مدیران بومی خلف وعده کردید

مدیران توانمند غیربومی برای استان چه کردند؟/ضعف مدیریتی بسیاری از بودجه‌ها را برباد داد/ در انتخاب مدیران بومی خلف وعده کردید
رئیس مجمع نمایندگان قزوین خطاب به استاندار گفت: امیدوارم که پاسخگو باشید؛ مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟! موضوع بیمارستان حل شده؟ آب شهرستان آبیک حل شده؟ آیا معیشت مردم حل شده؟ بحث نظارتی حل شده؟ کدام موضوع استان ما حل شده است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، حمیده زرآبادی در شورای اداری استان که عصر امروز در استانداری قزوین برگزار شد، خطاب به استاندار اظهار کرد: جناب استاندار در روز انتصاب بر انتخاب و استفاده از مدیران بومی تاکید کردید اما اینکه شما می‌خواهید بر اعتقاد خود تغییر حاصل کنید و صحبت دیگری داشته باشید خیلی به من ارتباط ندارد و انتخاب مدیران هم با من مرتبط نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: اما پیش از شما هم استانداران دیگری در استان بودند و من همین جا یک گلایه هم از وزیر کشور داشته باشم که عمر خدمت من سه سال است و سه استاندار هم در این مدت داشتیم.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس ادامه داد: استاندارها هم افراد غیربومی را آوردند اما یک تفاوتی داشت و اینکه نه گفتند اعتقاد داریم که غیربومی نباید در استان بیاید و نه درواقع زنان و مردان این سرزمین را ناتوان خطاب کردند!

,

زرآبادی اضافه کرد: من امروز خدمت شما عرض می‌کنم که آقای جمالی پور در استانی هستید که خواستگاه اندیشمندان، دانشمندان و بزرگان است و توانمندی در دستان یکایک زنان و مردان استان قزوین است و به تنهایی می‌توانند نه تنها استان بلکه کشور را مدیریت کنند.

,

رئیس مجمع نمایندگان قزوین تصریح کرد: امیدوارم که پاسخگویی داشته باشید و اما یک سوال دارم؛ مدیران توانمند غیربومی برای استان ما چه کردند؟! موضوع بیمارستان حل شده؟ آب شهرستان آبیک حل شده؟ آیا معیشت مردم حل شده؟ بحث نظارتی حل شده؟ کدام موضوع استان ما حل شده است؟

,

وی ادامه داد: من امروز از تیریبون شورای اداری استان صحبت می‌کنم به دلیل اینکه در این سه سال پیگیری و مکاتبه کردم و جلسه گذاشتم اما انجام نشده و فردا هم از تریبون مجلس پیگیری خواهم کرد.

,

زرآبادی اضافه کرد: به دلیل اینکه دوستان شکایتی نداشته باشند امروز عرض می‌کنم که این رویه‌ها باید اصلاح شود چراکه من امروز نگران حرکت اقتصادی در استان هستم.

,

دستگاه‌های نظارتی گوش به زنگ حرکت‌های اقتصادی در استان باشند

, دستگاه‌های نظارتی گوش به زنگ حرکت‌های اقتصادی در استان باشند,

رئیس مجمع نمایندگان قزوین اذعان کرد: اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه، دادستانی، دادگستری، بازرسی و دیوان محاسبات باید نسبت به این موضوع هوشیار باشید چراکه وقتی کار انجام شود و نتوانیم کاری کنیم دیگر خیلی دیر است لذا قبل از اتفاق باید پیگیری کنیم.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: امروز مشکل اصلی ما سوءاستفاده‌های اقتصادی است و خیلی راحت از کنارش می‌گذریم و خیلی راحت به افراد اجازه می‌دهیم که در جایگاه‌های بزرگتری کار کنند.

,

وی افزود: موضوعات را پیش پا افتاده می‌گیریم و نهایتا یک استعفا می‌دهند اما این برای مردم پاسخگویی نمی‌شود؛ امروز این موضوع را از این تیریبون  مطرح می‌کنم که فردا گلایه‌ای نباشد چون من این کار را بارها انجام دادم و وظیفه خودم می‌دانم.

,

زرآبادی ادامه داد: برای من انتخابات از روزی که انتخاب شدم شروع شده؛ نمی‌توانم نسبت به بی‌عدالتی و ظلم چشمم را ببندم و انتظار داشته باشم که مردم دوباره به من اعتماد کنند و همه این موضوعاتی که با تمام مدیران درمیان گذاشتم و متاسفانه گوش شنوایی نبوده نیز به زودی مطرح خواهم کرد.

,

رئیس مجمع نمایندگان قزوین بیان کرد: امیدوارم مدیران توجه داشته باشند که وظیفه اصلی حل کردن مشکلات مردم است و دغدغه اصلی مدیران باید تکریم ارباب رجوع باشد و خروجی جلسات در جامعه حس شود.

,

وی تصریح کرد: خیلی از مشکلات اعتبارات نمی‌خواهد بلکه مدیریتی است چراکه بسیاری از مشکلات را اعتبارات گرفتیم اما حل نشد و ضعف مدیریتی داشتیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه