اخبار داغ

در نشست صمیمی رئیس دانشگاه بجنورد و فعالان صنایع کوچک

نخستین قدم دوستی میان دانشگاه و صنعت در خراسان شمالی برداشته شد/ دعوت از دانشجویان برای آسیب‌شناسی صنایع کوچک

نخستین قدم دوستی میان دانشگاه و صنعت در خراسان شمالی برداشته شد/ دعوت از دانشجویان برای آسیب‌شناسی صنایع کوچک
در نشستی دوستانه میان مسئولان دانشگاه بجنورد با فعالان صنایع کوچک استان، طرفین بر همکاری با یکدیگر و برداشته شدن قدم هایی در راستای تعامل با هم به منظور رفع دغدغه های یکدیگر اعلام آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، احمد محقر، رییس دانشگاه بجنورد شب گذشته طی برگزاری جلسه ای با حضور فعالان صنایع کوچک استان اظهار کرد: سال ها است که دانشگاه در گذشته خود رفته است و جامعه نیز کار خود را انجام می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

محقر گفت: با این وجود، با تاخیری تاریخی نسبت به دنیا، دانشگاه به این نتیجه رسیده است که باید برون نگر شود و با تکیه بر دانش آموختگان خود قدم در راه تحقیقات و پژوهش هایی بگذارد که درمان گر جامعه باشند.

,

وی اعلام کرد: دانشگاه بجنورد قصد دارد که به متن جامعه آید و یک پیوند فرخنده با جامعه را انجام دهد.

,

وی تصریح کرد: از این پس، دانشگاه بجنورد با حوزه صنعت، برنامه و جلسات گفتمانی را برگزار خواهد کرد و این دانشگاه آمادگی دارد که با تکیه بر نیروی انسانی و تجهیزاتی تحت اختیار خود همکار صنعت شود.

,

رییس دانشگاه بجنورد همچنین افزود: دانشگاه بجنورد حتی درصدد است که رشته هایی را پذیرش کند که مورد تقاضای صنعت و بازار باشد.

,

افزون بر این، سیاوش وحدت، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی نیز در این نشست عنوان کرد: متاسفانه تا به کنون صنعت و دانشگاه همواره دور از هم بوده و هر یک راه خود را رفته اند که ضربه آن را جامعه متحمل شده است.

,

وی با اعلام اینکه صنعت آمادگی دارد تا تجربه خود را به دانشگاه انتقال دهد، تقاضا کرد: دانشگاه بجنورد دانشجویان را به سوی فعالان صنایع کوچک استان هدایت کند تا آنان در کنار فعالان این عرصه، مهارت کسب کنند.

,

وحدت همچنین پیشنهاد کرد: دانشجویان می توانند به آسیب شناسی واحدهای صنایع کوچک بپردازند و با ارائه راهکار کمک حال صنعت شوند که شرکت شهرک های صنعتی استان از این قدم دانشگاه استقبال خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه