اخبار داغ

آبگرفتگی معابر عمومی در پی بارش باران

آبگرفتگی معابر عمومی در پی بارش باران
سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌ای از آبگرفتگی معابر عمومی و اختلال در تردد شهری در پی تداوم بارش باران در روز اول آبان ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در اطلاعیه سازمان هواشناسی آمده است: ادامه فعالیت سامانه بارشی و گذر متناوب امواج این سامانه تا پایان هفته در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و مرکز کشور، سواحل دریای خزر، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود که موجب بارش باران، در غرب و جنوب غرب کشور گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد به‌نسبت شدید می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
روز چهارشنبه، اول آبان در برخی نقاط استان‌های زنجان، قزوین، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ارتفاعات شمال خوزستان، البرز، تهران، ارتفاعات سمنان و مازندران و فردا (۲ آبان) در برخی نقاط استان‌ های زنجان، قزوین، البرز، تهران، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، مرکزی، شمال خوزستان، ارتفاعات غرب اصفهان با تداوم این شرایط جوی آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد شهری و مه آلود شدن جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.
,
 
,
در این شرایط احتیاط هنگام تردد و یا توقف در حاشیه مسیل‌ها، رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی و انجام اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه