اخبار داغ

مدیرکل تأمین اجتماعی کرمانشاه:

200 خدمت تأمین اجتماعی تا پایان امسال غیرحضوری می‌شود

200 خدمت تأمین اجتماعی تا پایان امسال غیرحضوری می‌شود
مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۲۰۰ خدمت تامین اجتماعی تا پایان امسال به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: پرونده فنی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برروی سایت سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شده و پرونده این افراد با مراجعه به شعبات تامین اجتماعی در هر نقطه کشور قابل رویت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: در حالی که در گذشته اگر پرونده بیمه شده یا مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهر دیگری بود به دلیل محرمانه بودن، پرونده فنی برای انتقال به فرد داده نمی شد بلکه باید از طریق پست در مدت زمانی یک هفته تا ۱۰ روز کار انتقال پرونده انجام می شد.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با اصلاح پرونده الکترونیک میزان معطلی و ازدحام ارباب رجوع به صفر می رسد، گفت: با مراجعه ارباب رجوع به شعبات تامین اجتماعی با وارد کردن کد ملی و شماره بیمه پرونده فنی وی نمایش داده می شود.

,

این مسئول عنوان کرد: همچنین خدماتی که از حوزه تامین اجتماعی دریافت می شود تنها با ارائه کد ملی قابل رویت است و نیازی به کپی مدارک نیست.

,

قاسمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از سو استفاده های احتمالی پس از قرائت شماره بیمه فرد، عکس وی مطابقت داده می شود.

,

وی بیان داشت: پرونده الکترونیک در راستای روان سازی امورات تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع برنامه ریزی شده است.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳۵ خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه شده، گفت: درصدد هستیم تا پایان سال ۱۶۵ خدمت غیر حضوری دیگر ارائه کنیم و شمار خدمات غیر حضوری به ۲۰۰ خدمت خواهد رسید.

,

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: یکی از خدماتی که تا پایان سال به صورت کامل در سطح استان اجرا می شود تحویل فیزیکی دفترچه درب منزل است که اینک زیرساختهای ان مهیا شده است.

,

قاسمی عنوان کرد: ضریب نفوذ مردم برای بهره مندی از خدمات غیر حضوری بیش از ۵۰ درصد است که در تلاش هستیم با اطلاع رسانی صحیح و ایجاد زیرساختهای نرم افزاری بتوانیم این درصد ضریب نفوذ را ارتقا دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه