اخبار داغ

اقدام انقلابی؛

پشت پرده فحاشی جریان ضد انقلاب و غربگرایان علیه بازیکن البرزی پرسپولیس/ تذکر مهدی ترابی به مسئولین، مدعیان‌ دروغین آزادی بیان را رسوا کرد

پشت پرده فحاشی جریان ضد انقلاب و غربگرایان علیه بازیکن البرزی پرسپولیس/ تذکر مهدی ترابی به مسئولین، مدعیان‌ دروغین آزادی بیان را رسوا کرد
در جامعه ای که سلبریتی های خودفروخته برای تصاحب گرین کارت آمریکا علیه وطنشان سیاه نمایی و به ارزش ها توهین می کنند، مدعیان آزادی بیان اقدام انقلابی مهدی ترابی در راستای تذکر به مسئولین را تملق می دانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، ماجرا از یک گل‌زنی با چاشنی انتقاد شروع شد، درست زمانیکه مهدی ترابی بازیکن البرزی و اصالتا اشتهاردی پرسپولیس پس از گل زنی در برابر تیم پیکان در کنایه ای به برخی از مسئولین، شعار تنها راه نجات کشور اطاعت از رهبری است را نشان داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
دقایقی از این اقدام نگذشت که برخی کاربران جریان ضد انقلاب با فحاشی به این بازیکن و بیان اینکه فوتبال سیاسی نیست حرکت وی را مورد نکوهش قرار دادند، افرادی که بدترین جسارت ها را به ترابی کردند و اقدام وی را برنامه ریزی شده دانستند همان کسانی بودند که وقتی تعدادی از بازیکنان تیم ملی در حمایت از فتنه 88 دستبند سبز به دستشان بستند از آنها تجلیل به عمل آوردند. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
اگر مهدی ترابی هم مانند عده ای با استفاده از دروغ تیشرت دختر آبی، به هر نحوی که شده اعتراض نمادین به جمهوری اسلامی داشت، قطعا عده ای خاص او را تشویق می کردند، جالب است یک برنامه ورزشی می تواند با ظریف مصاحبه کند تا وی را قهرمان دیپلماسی جهان جلوه دهد اما ترابی نمی تواند به مسئولانی که با همین شعار اطاعت از رهبری روی کار آمدند گوشزد کند که اگر واقعا مطیع رهبر انقلاب بودید چنین مشکلاتی بر سر راهتان قرار نمی گرفت.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
اگر ترابی از یک تروریست حمایت کند و به جای انتشار پست از امام حسین (ع) در اینستاگرامش هشتگ نه به اعدام را منتشر کرده و به برخی از ائمه توهین نماید قطعا دست حمایت برخی سلبریتی ها پشتیبان وی خواهد بود، در این بین فریاد آزادی بیان مسیح علینژاد گوش فلک را کر می کند اما زمانی که یک بازیگر از رهبرش دفاع می کند یا یک فوتبالیست نقد ساده ای به برخی مسئولین می کند آتش می گیرد. البته شبکه های سلطنت طلب، سعودی و بی بی سی هم به بررسی این موضوع پرداخته اند تا بهانه ای برای خروج از شوک بازداشت روح الله زم داشته باشند. 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
شاید مسیح و همفکرانش که اقدام مهدی ترابی را تملق می دانند فراموش کرده اند عشق به رهبر معظم انقلاب به مرزهای  ایران ختم نمی شود و المار نور علی اف هم که یک کشتی گیر اوکراینی است خرداد ماه سال جاری اعلام کرد: آرزوی من دیدار با رهبر ایران است و عاشق شهید حججی هستم، نیت کرده بودم اگر طلا بگیرم با تصویر سید علی خامنه ای روی سکو بروم. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
یکی از مدیران اسبق باشگاه استقلال در حمایت از اقدام مهدی ترابی می گوید: آنهایی که رفتار پسندیده و قدرشناسانه مهدی ترابی را ریاکاری می دانند قطعا سخت در اشتباه هستند زیرا هنوز تفاوت ریا و قدرشناسی را نمی دانند، امروز که محمد صلاح سمبل مردم مصر شده است چرا ما نباید چنین سمبل هایی داشته باشیم؟ در حقیقت اقدام این بازیکن قدردانی از ارزش های نظام و انقلاب بود. 
,
 
,
همچنین غلامحسین زمان آبادی مسئول امور فرهنگی فدراسیون فوتبال اقدام ترابی را الگویی برای همه دانست و گفت: آنچه انقلاب ما را در دنیا مطرح کرده است وحدت کلمه خواهد بود، وحدت کلمه ستون یک خیمه است و اگر این ستون مشکل پیدا کند آسیب های آن گریبانگیر جامعه خواهد شد. 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
و اما مهدی ترابی که سه سال قبل در دست نوشته ای اعلام کرده بود " من عاشق مبارزه با صهیونیست هستم" در برابر تمام هجمه هایی که علیه این اقدام وی انجام شد گفت: "اگر دنبال معافی بودم کارهای دیگری انجام می ‌دادم. این خوشحالی ایده خودم بود و مطمئن باشید که از جایی خط نگرفتم و کسی هم به من نگفته بود که چنین کاری را انجام دهم.
,
 
,
قبل از اینکه چنین خوشحالی ‌ای را بعد از گل زدن در نظر بگیرم، فکر همه چیز را کرده بودم و می‌ دانستم که نظرها مثبت و منفی خواهد بود. طبیعتاً خیلی‌ ها در صفحات مجازی واکنش نشان دادند، اما هجمه‌ ها و مخالفت‌ ها به هیچ ‌عنوان دلسردم نمی‌کند. من به کاری که انجام دادم اعتقاد داشتم.
,
 
,
این یک پیغام برای مسئولان بود که امیدشان برای حل مشکلات به جاهای دیگر است. اعتقاد من این است که اگر پشت هم باشیم، قطعاً می ‌توانیم مشکلات ایران را کمتر کنیم. مسئولان به خوبی می ‌دانند که مشکلات مردم چیست".
,
 
,
در خاتمه باید به این بازیکن پرسپولیسی گفت؛ در جامعه ای که سلبریتی های خودفروخته اش برای تصاحب گرین کارت آمریکا علیه وطنشان سیاه نمایی و به ارزش ها توهین می کنند تو مهدی ترابی باش.  
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه