اخبار داغ

رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان؛

ووشوکار مازندرانی طلایی شد

ووشوکار مازندرانی طلایی شد
عرفان آهنگریان ورزشکار مازندرانی در رقابت‌های ووشو قهرمانی جهانی در چین، موفق به کسب مدال طلا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، در آخرین روز مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای ،عرفان آهنگریان در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم برابر “ماگومد عبدالسالیکوف” روس به برتری دست یافت و نشان طلا را برگردن آویخت.

عرفان آهنگریان ووشوکار محجوب و دوست داشتنی عباس آبادی موفق شد مدال طلای ووشوی جهان را در نخستین حضورش در این رقابتها کسب کند.

در رقابت های ووشو قهرمانی جهان، صبح امروز تیم کشورمان در بخش ساندا موفق به کسب سه مدال طلا توسط میلادعارفی مقام ، عرفان آهنگریان، یوسف صبری و یک مدال نقره توسط هانیه رجبی شد تا جمع مدالهای ایران به عدد ۱۰ برسد.

یکی از ارزشمندترین مدال طلای جهان، امروز در شانگهای برای مازنذرانی‌ها به دست آمد.

در آخرین روز پانزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان در شانگهای، صبح امروز در بخش ساندا عرفان آهنگریان در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم مردان برابر "ماگومد عبدالسالیکوف" روس به برتری دست یافت و نشان طلا را برگردن آویخت.

آهنگریان برای رسیدن به فینال، «جاناتان سوزا»از برزیل، «هریس سوفیان» از اندونزی، «وان ویت» از ویتنام و «کلمنته» از فیلیپن را شکست داده بود.

عرفان حالا تمامی طلاهای ممکن در ووشو را بدست آورده و از این پس صرفا" برای تجدید افتخارات و دستیابی چند باره به عناوین قهرمانی می‌جنگد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه