اخبار داغ

مدیر مرکز ازدواج آسان آمل:

تجمل‌گرایی و تشریفات مانع ازدواج آسان است/ برای تسهیل ازدواج قدم بر می‌داریم

تجمل‌گرایی و تشریفات مانع ازدواج آسان است/ برای تسهیل ازدواج قدم بر می‌داریم
مدیر عامل مرکز نیکوکاری ازدواج آسان شهرستان آمل گفت:در شرایط اقتصادی کنونی و فشاری که به خانواده وارد شده است، باید فرهنگ ساده زیستی و قناعت را گسترش داد و از تشریفاتی که مانع ازدواج می شوند جلوگیری کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید قاسم حامدی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ ، با اشاره به اینکه رسالت پیامبر اکرم(ص) ترسیم هندسه محبت است، گفت: متاسفانه در حال حاضر میانگین سنی ازدواج در حال بالا رفتن است، برای تسهیل این امر مقدس مرکز نیکوکاری ازدواج آسان مهندسی شده که زیر نظر کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در تسهیل ازدواج قدمی برداریم، عنوان کرد: نخستین گام معرفی به اداره اسناد و املاک به دفاتر ازدواج است تا با کمترین قیمت مراسم عقد برگزار شود.

مدیر عامل مرکز نیکوکاری ازدواج آسان شهرستان آمل ادامه داد: کالاهای اساسی که مورد نیاز جهیزیه هستند مانند اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، بخاری، ظروف، پنکه و.. داده می شود تا زوج های جوان بتوانند زندگی خود را شروع کنند.

وی تصریح کرد: بیش از 200 تالار پذیرایی در شهرستان وجود دارد که در صورت ضرورت با معرفی خانواده ها با هزینه کمتر مراسم عروسی برگزار خواهد شد .

حامدی توجه به  ازدواج آسان را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در شرایط اقتصادی کنونی و فشاری که به خانواده وارد شده است، باید فرهنگ ساده زیستی و قناعت را گسترش داد و از تشریفاتی که مانع ازدواج می شوند جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه