اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد؛

مجموعه تاریخی گنجعلیخان کرمان میزبان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران

مجموعه تاریخی گنجعلیخان کرمان میزبان دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: مجموعه تاریخی گنجعلیخان به عنوان محل اصلی برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در نظر گرفته شده است و همزمان در 10 شهرستان دیگر استان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از راه آرمان؛ محمدرضا علیزاده در دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، از برگزاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان خبر داد و اظهار کرد: با اعلام آمادگی فرمانداران، این جشنواره به مدت 4 روز همزمان در ١٠ شهرستان استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خاطر نشان کرد: تلاش شده است تا جشنواره امسال بهتر و با کیفیت‌ تر از سال گذشته برگزار شود و در این راستا جلسات به صورت منظم در تهران و کرمان برگزار شده و مهمانان جشنواره از صبح 16 آبان ماه در کرمان پذیرش می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,


علیزاده بیان کرد: مجموعه تاریخی گنجعلیخان به عنوان محل اصلی برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است و پیش‌بینی می شود بیش از 2 هزار و پانصد نفر در این مراسم حضور پیدا کنند.

,
,


وی تصریح کرد: جشنواره امسال از ۱۶ تا ۱۹ آبان ماه در شهر کرمان و در گستره ملی به صورت غیر رقابتی برگزار می شود و گروه‌های مختلفی در اجراهای عمومی حضور خواهند داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه