اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان خبر داد؛

افزایش 3 درصدی مصرف گاز طبیعی در 6 ماهه ابتدای سال 98

افزایش 3 درصدی مصرف گاز طبیعی در 6 ماهه ابتدای سال 98
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان از مصرف 3میلیارد و 935میلیون متر مکعب گاز طبیعی در 6 ماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ منوچهر فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان امروز صبح در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه میزان مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 96میلیون متر مکعب معادل 3درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: بخش نیروگاهی در استان با مصرف بیش از 2میلیارد مترمکعب گاز طبیعی با 51  درصد، بیشترین میزان مصرف را به خود اختصاص داده و پس از آن بخش های صنعتی و حمل و نقل با مصرف 1میلیارد و  629 میلیون متر مکعب، 41 درصد میزان مصرف گاز طبیعی را در 6 ماهه نخست سال جاری به خود اختصاص داده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: بخش های خانگی، تجاری و عمومی نیز با مصرف 304میلیون مترمکعب، (8 درصد) میزان مصرف گاز طبیعی را به خود اختصاص داده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان  با اشاره به اینکه هم اکنون 53شهر و 1180روستا در سطح استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، بیان کرد: در حال حاضر93 درصد خانوار شهری و 44 درصد خانوار روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

,

فلاح در خاتمه بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز بطور مستمر در دستور کار این شرکت  قرار دارد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه