اخبار داغ

۴۸ هزار دانش آموز میاندوآبی پای صندوق های رای/ انتخابات شوراهای دانش آموزی در میاندوآب برگزار شد

۴۸ هزار دانش آموز میاندوآبی پای صندوق های رای/ انتخابات شوراهای دانش آموزی در میاندوآب برگزار شد
همزمان با سراسر کشور، بیست و دومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۳۸۶ مدرسه میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، بیست و دومین دوره انتخابات دانش آموزی به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه دوره اول کوثر میاندوآب و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , زرین خبر, ، بیست و دومین دوره انتخابات دانش آموزی به صورت نمادین در دبیرستان متوسطه دوره اول کوثر میاندوآب و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.,

در این مراسم مهدی قهرمانی فرماندار میاندوآب در سخنانی با تاکید بر مشارکت دانش آموزان در سرنوشت خود، گفت: شوراهای دانش آموزی در واقع تمرین دانش آموزان برای مسئولیت پذیری است.

,

وی افزود: انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین انتخاب آگاهانه و تصمیم گیری برای سرنوشت خود است.

,

همچنین بهروز تقی نژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب نیز در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت; انتخابات شوراهای دانش آموزی در ۳۸۶ مدرسه شهر میاندوآب با مشارکت دانش آموزان برای انتخابات شوراهای پنج تا هفت نفره امروز برگزار شد.

,

وی افزود: در این انتخابات ۴۸ هزار دانش آموز با حضور در پای صندوق های رای انتخابات شوراهای دانش آموزی؛ معتمدین خود را تصمیم گیری و مشارکت در مسائل مدرسه را انتخاب می کنند.

,

تقی نژاد تصریح کرد: از بین نفرات انتخاب شده، یک نفر دانش آموز دختر و یک نفر دانش آموز پسر به عنوان نماینده شهرستان به استان معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه