اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان کرمان عنوان کرد؛

احتمال بروز آسیب‌های اجتماعی در محیط کاری

احتمال بروز آسیب‌های اجتماعی در محیط کاری
مدیرکل بهزیستی استان کرمان احساس نگرانی از بروز و شیوع آسیب‌ها را در محیط های کاری که اغلب به صورت مجتمعی اداره می‌شوند را بدیهی دانست و گفت: این نوع نگاه باعث می‌شود که مدیران با درک حساسیت موضوع برای این مسائل اقدامات صحیحی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ اولین جلسه هم اندیشی مدیرکل واعضا شورای معاونین بهزیستی استان کرمان – رئیس بهزیستی رفسنجان با مدیران مجتمع مس سرچشمه با هدف بررسی روش های همکاری در موضوعات پیشگیرانه و سلامت محور در اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شهر سرچشمه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی در ابتدای این نشست با بیان اینکه واقعیات اجتماع را نمی توان نادیده گرفت، اظهار داشت : باسازی و سلامت روانی – اجتماعی نیروی انسانی جهت گیری صحیحی است که مدیران مجتمع مس سرچشمه بر اجرای آن عزم جدی دارند .

,

وی احساس نگرانی از بروز و شیوع آسیب ها را در محیط های کاری که اغلب به صورت مجتمعی اداره می شوند را بدیهی دانست و گفت: این نوع نگاه باعث می شود که مدیران با درک حساسیت موضوع برای این مسائل اقدامات صحیحی انجام دهند .

,

مدیرکل بهزیستی استان کرمان با اشاره به اینکه محیط های کاری نیاز به اقدامات پیشگیرانه دارد عنوان داشت: با تعریف ساز وکار مشخص می توان مجتمع مس سرچشمه را به نمونه محیط های کاری سلامت روانی-اجتماعی تبدیل کرد.

,

صادق زاده ساختار سازی برای اجرای رویکردی چون انجام مطالعات اجتماعی که به نقشه راه برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی منجر شود را ضروری دانست و بر همکاری برای تحقق این رویکرد در قالب ساختارهای جامع پیشگیری و توانبخشی اعلام آمادگی کرد .

,

پیمان ابروان مدیر آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این نشست با بیان اینکه مس سرچشمه معین اقتصادی سه شهر رفسنجان ، انار و پاریز می باشد ؛ خاطرنشان کرد: نیروی انسانی مس سرچشمه اولویت اصلی ما برای اجرای برنامه های سلامت روان است .

,

وی گفت: برگزاری 7 دوره آموزشی اتیسم ، دوره های متعدد پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و آموزش مهارتهای زندگی از اقدامات مشترک بین بهزیستی رفسنجان و مجتمع مس سرچشمه است که باید این آموزش ها و برنامه های پیشگیرانه  گسترش یابد .

,

به گزارش راه آرمان؛ مجتمع مس سرچشمه با حدود 20 هزار نیروی انسانی رسمی ، قراردادی در 160کیلو متری جنوب غرب کرمان و50 کیلومتری جنوب رفسنجان قرار دارد ارتفاع این ناحیه ازسطح دریا بطور متوسط2600متر و بلندترین نقطه آن 30000 متر است .

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه