اخبار داغ

مسئول مرکز فضای مجازی ناحیه سپاه همدان خبر داد؛

افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس در همدان

افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس در همدان
مسئول مرکز فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه همدان گفت:مراسم افتتاحیه دوره سواد رسانه ای و فضای مجازی مدارس ویژه دبیران دانش آموزان و والدین منتخب شهرستان همدان با حضور مسئولان و مدیران استانی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین منطقی، مسئول مرکز فضای مجازی ناحیه مقاومت سپاه همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام این خبر افتتاحیه اولین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس ویژه دبیران و دانش آموزان در همدان افزود: نخستین دوره آموزشی سواد فضای مجازی مدارس به همت مرکز فضای مجازی ناحیه همدان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج سپاه همدان و سازمان بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش برگزار می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: افتتاحیه این دوره ۲ آبانماه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولان استانی در محل سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان در حوزه موضوعاتی همچون سواد رسانه و بازی های رایانه ای و امنیت کاربران و شبکه های اجتماعی و غیره برگزار می گردد.

,

منطقی تصریح کرد: اساتید این دوره از اساتید برجسته کشوری و استانی و متخصصین حوزه شبکه های اجتماعی و سواد رسانه ای هستند و افراد شرکت کننده در این دوره دبیران و دانش آموزان و والدین آنها در مدارس منتخب شهرستان را تشکیل می دهند.

,

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره گفت:هدف ما تقویت خانواده ها و دانش آموزان در حوزه سواد رسانه است و همچنین در پایان این دوره به کلیه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر در حوزه تخصصی سواد فضای مجازی اهدا خواهد شد.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه