اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است

امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است چراکه آینده انقلاب به دست این جوانان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین‌نیوز، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در طرح اعتلای بسیج فرهنگیان (معلم آینده‌ساز) با اشاره با 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار شهید فرهنگی کشور، اظهار کرد: بخش عمده‌ی تربیت، پرورش و آموزش جوانان انقلابی طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزئی از وظایف معلمان و فرهنگیان است.

وی افزود: تربیت جوان انقلابی میسر نخواهد شد مگر با اراده کسانی که عهده دار تعلیم و تربیت جوانان و نوجوان در سطح جامعه هستند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه شهدا الگوی جوانان و نوجوانان انقلابی هستند،  خاطرنشان کرد: شهدای دانش‌آموز سنگر مدرسه را رها و برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل حضور پیدا کردند و این‌ها همان جوانانی هستند که انقلاب را بوجود آوردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 36 هزار دانشجوی شهید برگرفته از تربیت و الگوی همان معلمانی بودند که هم در سنگر دفاع مقدس و هم در سنگر مدرسه خدمت می‌کردند و دانش آموزانی همچون شهید فهمیده و دیگر شهیدان عزیز و بلندمرتبه را تربیت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه تربیت جوانان انقلابی از اولویت های بسیار مهم است چراکه آینده انقلاب به دست این جوانان است.

سردار اکبری تشریح کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن جزء رسالت‌های بسیار مهم پاسداری و بسیجی است و همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب فرمودند هر که دل در گرو انقلاب دارد، یک بسیجی است.  

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه