اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه خبر داد

بهره‌مندی ۹۲ درصد خانوارهای کرمانشاهی از نعمت گاز/ گازرسانی به 700 روستا

بهره‌مندی ۹۲ درصد خانوارهای کرمانشاهی از نعمت گاز/ گازرسانی به 700 روستا
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: ۹۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی در این استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز با اشاره به آمادگی شرکت گاز استان کرمانشاه برای تامین گاز مشترکان این شرکت طی فصل پاییز و زمستان اظهار داشت: تمهیدات لازم به این منظور اندیشیده شده است و عملیات اورهال تاسیسات شرکت انجام شده و اکیپ های امدادی نیز در حال آماده باش قرار می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که در فصول سرد سال با قطعی گاز مواجه نباشیم، علاوه بر اورهال تاسیسات یک خط تقویتی نیز برای پیشگیری از قطعی گاز در فصل زمستان ایجاد شده است.

,

۵۸۰ هزار مشترک گاز در کرمانشاه داریم 

, ۵۸۰ هزار مشترک گاز در کرمانشاه داریم ,

این مسئول گفت: هم اکنون ۵۸۰ هزار مشترک در استان کرمانشاه از نعمت گاز شهری در بخش های مختلف خانگی، صنعتی و تجاری  بهره مند هستند.

,

وی در پاسخ به اینکه چه میزان از جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش شبکه گاز خانگی بهره مند هستند، گفت: هم اکنون در مجموع ۹۲ درصد خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

,

شهبازی ادامه داد: همچنین از ۳۳ شهر استان ۲۸ شهر گاز دار شده و ۹۹.۵ درصد جمعیت شهری ما از نعمت گاز بهره مند شده اند.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: یک هزار و ۳۱۰ روستای استان و ۷۲ درصد خانوارهای روستایی نیز تاکنون از نعمت گاز بهره مند شده اند.

,

شهبازی تعداد صنایع استان که از نعمت گاز شهری برخوردار هستند را ۲ هزار و ۲۷۵ واحد در قالب ۱۸ شهرک صنعتی اعلام کرد و گفت: طی سال جاری تاکنون نیز حدود ۱۵۰ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شده اند و برنامه شرکت گاز استان کرمانشاه این است که تا پایان سال ۲۵۰ واحد دیگر نیز از نعمت گاز برخوردار شوند.

,

وی مصرف روزانه مشترکان مذکور را ۱۱ میلیون متر مکعب عنوان کرد.

,

گازرسانی به ۷۰۰ روستای کرمانشاه

, گازرسانی به ۷۰۰ روستای کرمانشاه,

این مسئول از گازرسانی به  ۷۰۰ روستای استان کرمانشاه خبر داد و گفت: طرح گازرسانی به این روستاها پیمان سپاری شده است.

,

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه ها را ۴۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هم اکنون پیمانکار در حال کار در شهرهای ریجاب، نوسود، نودشه و ازگله است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در خصوص پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور نیز گفت: این پروژه ها از ۳۰ درصد  تا ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

,

این مسئول در خصوص برنامه زمانبندی برای گاز رسانی به تمام روستاهای استان کرمانشاه گفت: برنامه ما این است که تا پایان سال ۹۹ همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه