اخبار داغ

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

راهپیمایی اربعین مظهر وحدت و انسجام بین ملل مختلف بود/ جریان مردمی در ساماندهی زوار بی‌نظیر است

راهپیمایی اربعین مظهر وحدت و انسجام بین ملل مختلف بود/ جریان مردمی در ساماندهی زوار بی‌نظیر است
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: امسال حضور مردم در راهپیمایی اربعین فوق العاده بود و در آینده قطعا این جمعیت بیشتر خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا شاهرخی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: اربعین یک حرکت عالی، مظهر وحدت و انسجام بین ملت‌ها با زبان‌ها و هویت‌های مختلف بود که این جمعیت عظیم حول محبت اباعبدالله الحسین(ع) جمع شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

وی افزود: راهپیمایی اربعین نمایانگر یک کار عالی و نویدبخش است که نشان می‌دهد با اتحاد می‌توان بسیاری از کارها را انجام داد و به آرزهای بزرگ و دست نیافتنی رسید.

,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: این حرکت نشان داد علی‌رغم اختلاف در ظواهر، می‌توان حول آرمان‌ها و اعتقادات نیز وحدت ایجاد کرد تا انشاءالله بتوانیم به سمت اهداف عالی حرکت کنیم.

,

شاهرخی ادامه داد: حرکتی که در مسیر راهپیمایی نجف تا کربلا مشاهده کردیم محبت، همدلی، دستگیری از همدیگر، ایثارگری بود و تمام اهدافی را که اسلام سفارش کرده به چشم می‌خورد که امیدوارم این کار زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) قرار گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد:خدمات رسانی موکب داران عالی بود و ایثار خادمان حسینی را به طور ملموس مشاهده کردیم چراکه در اینجا دولت‌ها به معنای واقعی در تامین امکانات نقشی نداشتند و مردم از عمق وجودشان بذل و بخشش کردند و آنچه را که حاصل سرمایه و اندوخته‌هایشان داشتند را در طبق اخلاص به زوار امام حسین(ع) تقدیم کردند.

,

موکب‌های عراقی و ایرانی در کنار هم صمیمیت قابل توجهی ایجاد کرد

, موکب‌های عراقی و ایرانی در کنار هم صمیمیت قابل توجهی ایجاد کرد,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان ابراز کرد: موکب‌های عراقی و ایرانی در کنار همدیگر دوستی فوق‌العاده‌ای ایجاد کرده بودند و فهم مشترکی از همدیگر داشتند به طوری که موکبداران عراقی با اصرار فوق‌العاده مردم را به موکب‌ها و خانه‌هایشان دعوت می‌کردند و شاهد خنثی شدن تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف، تنش و فاصله بودیم.

,

شاهرخی اظهار کرد: پاسخگویی به حجم انبوه زوار امام حسین(ع) کار بسیار سختی بود که الحمدلله ستاد اربعین در وسع خود تلاش کرده بود؛ البته ممکن است اشکالات جزئی هم وجود داشته باشد اما چون ارزش‌های بسیار زیادی داشت، انسان را محصور خود می‌کرد.

,

وی بیان کرد: وعده خداوند در آیه “یدالله مع الجماعه” دراین حرکت اربعین به چشم قابل مشاهده است؛ امسال حضور مردم در راهپیمایی اربعین فوق العاده بود و در آینده قطعا این جمعیت بیشتر خواهد شد و با توجه به اینکه این حرکت مبارک و نورانی است ما با هر میزان جمعیتی مواجه شویم مردم این کار بزرگ را انجام خواهند داد.

,

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان در پایان گفت: راهپیمایی اربعین نشان داد که با وحدت می‌توان به هر چیزی دست یافت؛ ما باید وحدت را مبنا قرار دهیم تا به راحتی بتوانیم به آرزوهای دست نیافتنی دست یابیم چراکه اختلاف موجب پس رفت خواهد شد و جز دشمن شاد کردن هیچ حاصلی نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه