اخبار داغ

رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران خبر داد:

کمک 224 میلیون تومانی خیران تهرانی به دانش آموزان نیازمند

کمک 224 میلیون تومانی خیران تهرانی به دانش آموزان نیازمند
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران از کمک 224 خیران به دانش آموزان نیازمند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سامانی ،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با بیان اینکه همه ساله همزمان با آغاز فعالیت مدارس کمک های خیران برای دانش اموزان در قالب برگزاری جشن عاطفه ها جمع آوری می شود؛ گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته این کمک ها در پایگاه های برپایی جشن عاطفه ها و با همکاری خیران نیکوکاردر سطح منطقه جمع آوری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در همین جهت بسته های لوازم التحریر به ارزش 152 میلیون تومان با همکاری خیران و حسینیه اعظم مکتب العباس برای دانش آموزان شهرستان سراب از توابع استان آذربایجان شرقی و شهرستان پاوره از توابع استان کرمانشاه ارسال شد.
,
 
,
سامانی به کمک های جمع آوری شده در پایگاه های جشن عاطفه ها در مدارس منطقه 19 اشاره کرد و افزود: مبلغ 72 میلیون تومان نیز کمک های دانش آموزان درسطح مدارس منطقه بود که این کمک ها با همکاری مدیران و مسئولان مدارس میان دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع شد.
,
 
,
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران همچنین از پرداخت بیش از 62 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی برای 125 دانش آموزان و 12 دانشجوی تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: همزمان با بازگشایی مدارس ودانشگاه ها با دریافت گواهی تحصیلی از دانش آموزان و دانشجویان  کمک هزینه تحصیلی برای این تعداد دانش آموزو دانشجو پرداخت شده است.
,
 
,
وی در ادامه به آزادی یکی از سرپرستان خانوار زندانی با اشاره و بیان کرد: مبلغ  14 میلیون تومان پیش قسط برای آزادی زندانی سرپرست خانوار 3 نفره پرداخت و زندانی به آغوش خانواده بازگشت.
,
 
,
سامانی در پایان به برپایی سفره احسان حسینی توسط یکی از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و عنوان کرد: 150 نفر ازمددجویان تحت حمایت از سفره احسان این نیکوکار بهره مند شدند.
,
 
,
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران افزود: سفره اطعام این نیکوکار در قالب طرح احسان حسینی با عزاداری ببرای سرور و سالار شهیدان با هزینه ای به ارزش 9 میلیون تومان برپاشد.
,
 
,
وی یادآور شد: این حامی نیکوکار بیش از دو سال است با این نهاد همکاری دارد و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی کمک های خود را به این نهاد اهداء می کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه