اخبار داغ

محیط کار خود را جذاب جلوه دهید!

محیط کار خود را جذاب جلوه دهید!
هر کسی علاقه دارد که محیط کاری خود را به گونه ای چیدمان کند که از نظر ظاهری هیچ کم و کاستی نداشته باشد و به نظر همه افراد زیبا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هر کسی علاقه دارد که محیط کاری خود را به گونه ای چیدمان کند که از نظر ظاهری هیچ کم و کاستی نداشته باشد و به نظر همه افراد زیبا باشد. این در حالی است که خیلی از افراد تخصصی در چیدمان ندارند و همچنین نمی دانند که دقیقاً چه وسایلی باید برای محیط کار خود تهیه کنند. افراد مختلف به دلیل اینکه بیشتر وقت خود را در فضای کارشان می گذرانند باید به آن اهمیت دهند و به نحوی آن را طراحی کنند که برای آنها خسته کننده نباشد و با اشتیاق و علاقه به آن بپردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خیلی ها به اشتباه تصور می کنند که فضای اداری تنها نیاز به میز و صندلی دارد و دیگر هیچ چیز نمی خواهد، همانطور که گفته شد این تصور اشتباه می باشد.

,

حال باهم به بررسی ابتدایی ترین وسایل مورد نیاز برای محیط اداری و فضای کار می پردازیم و با کاربرد آنها بیشتر و دقیق تر آشنا می شویم.

,

شرکت مبلمان اداری آذران فضا نما (آفن) تولید کننده انواع مبلمان اداری با بهترین قیمت و کیفیت است که مبلملبا اداری مورد نیاز شما را طراحی و تولید می کند. از ملزومات هر فضای اداری مبلمان اداری به شمار می آید که باید انتخاب و تهیه شود.از این رو مبلمان اداری از مهم ترین بخش های یک محیط اداری به شمار می آید.مبلمان اداری آفن در انواع مختلفی تولید می شود که با توجه به کاربرد مورد نیاز،  مبلمان اداری مخصوص هر فضا انتخاب می گردد که در ادامه به این امر بیش تر پرداخته ایم :

,

 

,

, ,

انواع مبلمان اداری

,

در محیط های کاری انواع مبلمان اداری کاربرد های مختلفی دارند و برای هر بخش، از مبلمان اداری مخصوصی بهره گرفته می شود.از این رو آشنایی با انواع مبلمان اداری به شما کمک می کند تا مبلمان اداری مورد نیازتان را با توجه به محیط کاری و کاربرد مورد نظرتان انتخاب کنید.در این بخش ما انواع مبلمان اداری را برای شما معرفی کرده ایم :

,

میز اداری

,

میز های اداری از مهم ترین و کاربردی ترین مبلمان اداری در محیط اداری هستند.عمده ویژگی ای که میز اداری بر اساس آن طبقه بندی می شود می توان به اندازه ، مدل و کاربرد اشاره کرد.میز های اداری بر اساس نوع کاربرد به میز های کارشناسی ، میز مدیریتی و میز کنفرانس طبقه بندی می شوند که شما نیز با توجه به نیاز تان در بخش های مختلف می توانید مدل میز اداری مورد نیاز تان را انتخاب کنید.قیمت میز اداری با توجه به کیفیت آن تغییر می کند که شما می توانید با توجه به کیفیت و قیمت مورد نظرتان میز اداری مناسب را انتخاب کنید.

, میز اداری,

میز مدیریت: میزهای مدیریت آفن بسیار مستحکم، سبک و باکیفیت هستند که دارای رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف است.
میز کارشناسی (کارمندی): میزهای کارشناسی ما در طرح‌های مختلف و گوناگون دکوراسیونی شیک باقیمت مبلمان اداری بسیار اقتصادی برای شما ارمغان خواهد آورد.
میز کنفرانس: مدل‌های مختلف میز کنفرانس در ابعاد مختلف و سفارشی وجود دارد که روح عمل‌گرایی به محیط کار شما خواهد بخشید.
کانتر: با خرید کانترهای زیبای آفن دکوراسیونی حرفه‌ای برای خود رقم بزنید.
میز گروهی
فایلینگ اداری: این کمدها در جنس‌های مختلف برای نظم و استفاده بهینه از فضا ضروری است.

,
,
,
,
,
,

 

,

, ,

صندلی اداری

,

صندلی های اداری به دلیل استفاده طولانی مدت و مستقیم افراد در محیط اداری باید دارای کیفیت مناسب باشند.از این رو انتخاب صندلی ارگونومیک که با توجه به ساختار بدن انسان طراحی و بهینه سازی شده نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. صندلی اداری نیز با توجه به کاربرد و محل استفاده به انواع مختلفی طبقه بندی می شود.صندلی کارشناسی و صندلی مدیریتی رایج ترین صندلی مدل های صندلی هستند که در محیط های اداری از آن ها استفاده می گردد که می توانید با توجه به محل و کاربرد استفاده صندلی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

,

اگر به دنبال خرید صندلی اداری هستید و قیمت مبلمان اداری برای شما اهمیت دارد انواع محصولات ما در اختیار شما قرار خواهد گرفت. صندلی‌های آفن بسیار نرم و راحت هستند و هرگز درد و ناراحتی صندلی‌های غیراستاندارد را برای شما ایجاد نمی‌کنند. صندلی‌های آفن با طراحی و زیبایی منحصربه‌فرد و کیفیت عالی ساخته‌شده‌اند و همچنین ازلحاظ قیمت مبلمان اداری نیز بسیار مناسب است. انواع صندلی‌های آفن عبارت است از:

,

صندلی مدیریتی: فوق‌العاده راحت هستند. صندلی مدیریتی بلندتر از بقیه صندلی‌ها است.
صندلی کنفرانس: با راحتی متوسط و باقیمت مبلمان اداری بسیار خوب به شما عرضه خواهد شد.
صندلی کارمندی یا کارشناسی: این نوع ازنظر ارتفاع و پشتی قابل تنظیم است و طراحی راحتی دارد.
صندلی آموزش: انواع صندلی‌های راحت آموزشی که در محیط آموزشی می‌توانید از آن استفاده کنید.
صندلی انتظار: این محصول برای مراجعین در حال انتظار و در محیط‌های مختلف در جنس‌های مختلف و متنوع ساخته می‌شود.

, صندلی مدیریتی,
,
,
,
,

پارتیشن اداری

,

پارتیشن های اداری در محیط اداری برای تقسیم بندی بخش های مختلف استفاده می شوند و شما می توانید با استفاده از پارتیشن اداری از محیط اداری تان به صورت بهینه و مناسب استفاده کنید.پارتیشن های اداری با توجه به جنس و کاربرد به انواع پارتیشن های دو جداره، تک جداره و فریم لس طبقه بندی می شوند.با انتخاب و استفاده از پارتیشن اداری را می توانید محیط اداری آرام و مناسب را در محیط کاریتان ایجاد کنید. همچنین پارتیشن ها در کنار جداسازی بخش های مختلف فضای اداری باعث زیبایی و ایجاد فضای مدرن در محیط کار می گردند.

,

پارتیشن اداری یکی از اجزای مهم دکوراسیون شرکت است که برای جداسازی فضاهای مختلف استفاده می‌شود. پارتیشن شرکت ما باقیمت مبلمان اداری متناسب باکیفیت بالا عرضه می‌شود. پارتیشن‌های آفن در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه‌شده است که شما می‌توانید با معیار مدنظر خودتان پارتیشن موردنظر را انتخاب کنید.

,

پارتیشن دو جداره: پارتیشن‌های مستحکم و زیبای ما را باقیمت مبلمان اداری مناسب خریداری کنید.
پارتیشن تک جداره: این محصول با داشتن ستون‌های متعدد ایستادگی خوبی دارد و بسیار شیک و زیبا است.
پارتیشن فریم لس: این نوع فضایی قابل‌کنترل برای مدیران ایجاد خواهد کرد.
پارتیشن کلاسیک: پارتیشنی با طرح و شکل‌های مختلف برای در دسترس قرار گرفتن امکانات تأسیساتی و عبور سیم و کابل.

,
,
,
,

 

,

, ,

درب اداری

,

درب های اداری در محیط های اداری به منظور امنیت و زیبایی استفاده می شوند. درب های اداری در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند و جنس درب های اداری از جنس چوب و شیشه می تواند باشد که شما می توانید با توجه به نیازتان مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

,

درب‌های اداری آفن که دارای همان قیمت مبلمان اداری خوب و مناسبی هستند دکوراسیون اداری شمارا چشم‌نواز خواهند کرد. درب‌های اداری در تکمیل زیبایی دکوراسیون شما نقش اساسی دارند. درب‌های آفن با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا ساخته‌شده است که بسیار مستحکم و زیبا هستند. درب‌های ما که در ساخت آن‌ها از مواد اولیه درجه‌یک استفاده‌شده است؛ دارای قیمت مبلمان اداری به‌صرفه هستند. درب‌های آفن در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که عبارت‌اند از:

,

درب اداری تمام شیشه: این نوع درب در اندازه‌های متنوعی موجود است و اغلب برای ورودی سازمان‌ها و فروشگاه‌ها به‌کار برده می‌شود.
درب اداری دو جداره شیشه و آلومینیوم: دربی باکیفیت و استحکام بالا و قیمت مبلمان اداری عالی.
درب اداری هایگلس: محصول محبوب آفن است و درواقع ساخته‌شده از ورق‌های هایگلاسو یراق‌آلات درجه‌یک می‌باشد.
درب اداری تاشو: دربی که با هر نوع معماری سازگار است و در اندازه و مدل‌های مختلف ارائه می‌شود.
درب اداری ریلی قاب‌دار: دربی که از حداقل فضای محیط استفاده می‌کند و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد.
درب اداری ریلی تمام شیشه: این درب از حداقل فضا استفاده می‌کند و جذابیت خاصی به محیط کاری شما می‌بخشد.

,
,
,
,
,
,


قیمت مبلمان اداری

,
,

مبلمان اداری با توجه به نوع و مدل مورد نظرتان می تواند متفاوت می باشد که متریال های مورد استفاده نیز تغییر می یابند از این رو شما می توانید مبلمان اداری که برای محیط اداری تان در نظر دارید را با توجه به بودجه در نظرتان انتخاب کنید.مبلمان اداری آفن با بهترین کیفیت و متریال ساخته می شوند می توانید با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

, مبلمان اداری,

محصولات آفن که دارای قیمت مبلمان اداری عالی هستند را خریداری کنید و دکوراسیونی زیبا برای محیط کار خود خلق نمایید. تجهیزات ما همگی از بهترین و با کیفیت‌ترین مواد با طراحی و فناوری روز تولیدشده است. تنوع گسترده محصولات باعث شده است که هر نوع سلیقه‌ای متناسب با معیارهای خود به هدف خود برسد. آفن باقیمت مبلمان اداری مناسب برای خدمت‌دهی به شما نهایت تلاش خود را به‌کار گرفته است.

,

ویژگی های مبلمان اداری آفن

,

شرکت آذران فضا نما ( آفن ) انواع مبلمان اداری که در فضای اداری استفاده می شود را با استفاده از بهترین و جدید ترین مدل ها طراحی و تولید می کند و محصولات مبلمان اداری آفن در کنار زیبایی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال ها تولید می شوند که این امر زیبایی و دوام را برای محصولات اداری شما به ارمغان می آورد.مبلمان اداری آفن دارای گارنتی تضمین کیفیت هستند که این امر خاطر شما را از کیفیت و دوام محصول آسوده می کند.

,


خرید اینترنتی مبلمان اداری

,
,

خرید مبلمان اداری و انتخاب مبلمان اداری مناسب با محیط کاری همواره از چالش های مدیران کسب و کار بوده است.در خرید مبلمان اداری به روش سنتی به دلیل عدم و جود اطلاعات کافی در مورد اطلاعت هر نوع مبلمان اداری انتخاب مبلمان اداری مناسب را دشوار می سازد. در خرید اینترنتی مبلمان اداری از وب سایت آفن می توانید در ابتدا با مطالعه راهنمای خرید مبلمان اداری اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید و سپس با مقایسه مدل های مختلف ،مبلمان اداری مناسب و مورد نظرتان را انتخاب و خرید کنید. 

,

 

,

, ,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه