اخبار داغ

انتقاد امام جمعه پلدختر از وضعیت سیل‌زدگان/شبکه خبر واقعیت‌ها را بیان کند

انتقاد امام جمعه پلدختر از وضعیت سیل‌زدگان/شبکه خبر واقعیت‌ها را بیان کند
امام جمعه پلدختر گفت: اخبار سیل زدگان پلدختر باید از زبان مسئولان استانی و شهرستانی گرفته شود، در شبکه خبر نباید غیر واقع انتشار یابد و وضعیت گل و بلبل باشد، ما و همشهریان از این وضعیت بغض داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پلدختر اظهار داشت: هر کسی در هر جایی مسئولیتی بر عهده می گیرد باید در راه پاسداری از کیان انقلاب اسلامی کوشا باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: سپاه مولفه قدرت است و برای کیفی بخشی این نهاد انقلابی باید تلاش کرد و مردم نیز در اعتلای بسیج بایستی مشارکت داشته باشند؛ افق وسیع فرماندهی کل قوا راهبرد را برای نیروهای مسلح ترسیم نموده که با همت فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

,

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم شاهد پیشبرد برنامه های سپاه در شهرستان پلدختر باشیم؛ با تدابیر مناسب امروز شاهد تغییر و تحول در فرماندهی سپاه ناحیه هستیم.

وی با انتقاد از نحوه برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار پلدختر گفت: فرماندار سابق پلدختر در سخت ترین شرایط سکان فرمانداری را بر عهده گرفت ولی مراسم تکریم و معارفه نباید در زمان نامناسبی برگزار می شد که هیچ کس خبر دار نشود.

موسوی گفت: مراسم تکریم و معارفه فرماندار پلدختر باید به گونه ای برگزار می شد که مردم ببینند؛ استاندار نباید این مراسمات را نیم ساعته اجرا کند زیرا با توجه به شرایط کنونی شهرستان و مشکلات مردم پلدختر هر کسی منصوب می شود باید با قدرت کار را آغاز کند.

وی اظهار داشت: اخبار سیل زدگان پلدختر باید از زبان مسئولان استانی و شهرستانی گرفته شود، در شبکه خبر نباید غیر واقع انتشار یابد و وضعیت گل و بلبل باشد، ما و همشهریان از این وضعیت بغض داریم.

,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه