اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

بیانیه گام دوم ظرفیتی ارزشمند برای مبارزه با استکبار است/برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در ۱۲ نقطه استان مرکزی

بیانیه گام دوم ظرفیتی ارزشمند برای مبارزه با استکبار است/برگزاری تجمع یوم‌الله ۱۳ آبان در ۱۲ نقطه استان مرکزی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه در ۱۲ نقطه استان مرکزی تجمع روز استکبارستیزی ۱۳ آبان برگزار می‌شود گفت: تجمع متمرکز ۱۳ آبان در شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ و نیم صبح در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام عباس دانشی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی امروز در ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در اراک با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار و مقابله با زورگویان نامگذاری شده گفت: نیاز است یک جریان سازی مناسب در این خصوص و فرهنگ سازی مناسب برای نسل جوان انجام شود چراکه امروز باید ماهیت جریان استکبار برای نسل جوان تبیین شود و این یک ضرورت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی ۱۳ آبان را یک فرصت ارزشمند برای نشان دادن حماسه های ملت ایران در برابر زورگویی نظام استکباری خواند و افزود: امروز اگر می خواهیم نسل جوان مسیر استکبار ستیزی را در گام دوم انقلاب با قدرت ادامه دهد باید این فرهنگ را در بین آحاد اقشار مختلف مردم به خصوص دانش آموزان و دانشجویان جاری و ساری سازیم.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تمرکز بر روی بیانیه گام دوم انقلاب را ظرفیتی ارزشمند برای مبارزه با استکبار دانست و گفت: برنامه های فرهنگی و اجتماعی باید در قالب تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شود تا بتوان این منشور را در بین مردم به عنوان یک فرهنگ پیاده کرد.

,

وی با اشاره به اینکه باید انعکاس رسانه ای مراسم ۱۳ آبان در اراک و سایر شهرستان ها به نحو احسن انجام شود افزود: امروز ما با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایر بسترها از تبلیغات بی پایه و اساس می توانیم خودداری کنیم و این موضوع باید مورد توجه برنامه های ۱۳ آبان باشد.

,

دانشی اظهار داشت: باید ترتیبی اتخاذ شود حضور نسل جوان به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در مراسم ۱۳ آبان به طور قابل توجهی باشد و انتظاری که از جمعیت دانش آموزی داریم بیش از ۱۰ هزار نفر است و در خصوص دانشگاهیان باید یک تعامل سازنده با مجموعه های دانشگاهی ایجاد شود.

,

وی با اشاره به اینکه در ۱۲ نقطه استان مرکزی تجمع روز استکبار ستیزی ۱۳ آبان برگزار می شود گفت: تجمع متمرکز ۱۳ آبان در شهرستان اراک در مصلی بیت المقدس با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۹ و نیم صبح در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه  امروز مصلی اراک به بزرگترین مجموعه فرهنگی در غرب کشور تبدیل شده که باید از این فضا استفاده کرد گفت: اضافه شدن ۴ هزار متر مربع به فضای اصلی مصلی زمینه مناسبی را برای اجرای سایر رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان رقم زده است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد و بدین منظور نیز امسال نمایشگاه کتاب نیز در این مجموعه فرهنگی برگزار می شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه سایر تدابیر ترافیکی و امنیتی برای ۱۳ آبان توسط فرمانداری ها برنامه ریزی شده افزود:۶۰ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل تجمع کنندگان پیش بینی شده و انتظار داریم سایر آحاد مردم به خصوص نسل جوان در این مراسم حضور پیدا کنند چراکه حضور چشمگیر مردم در این روز توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران را خنثی خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه