اخبار داغ

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین:

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برپا می‌شود/ راه‌اندازی پویش "میزبان_مهربان "

موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی برپا می‌شود/ راه‌اندازی پویش "میزبان_مهربان "
دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین گفت: پویش مردمی با شعار "میزبان_مهربان " از تمام مردم ایران دعوت به همکاری می‌کند، همچنین این موکب درنظر دارد تا با اجرای طرح میزبان مهربان تمام مردم ایران میزبان زائرین باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میلاد جباری در گفت‌وگو با  صبح قزوین‌؛ درباره‌ی موکب خدمات به زائرین در مشهد مقدس اظهار کرد: تلاش و همت شبکه جوانان رضوی موجب برپایی موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در مشهد مقدس شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین‌,

وی افزود: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با همکاری شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی از تاریخ ۳ الی ۷ آبان‌ماه سال جاری در مشهد مقدس برپا خواهد شد.

,

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اذعان کرد: شبکه جوانان رضوی با فراخوان سراسری در کشور برای خدمت‎رسانی در موکب استان قدس رضوی دعوت به همکاری کرده است همچنین این سازمان با همکاری تشکل‏‌های همکار و موسسه جوانان آستان قدس رضوی با اعزام نیروهای متخصص در زمینه‎های مختلف برای خدمت‎رسانی به این موکب آماده شده‌است.

,

وی گفت: پویش مردمی با شعار "میزبان_مهربان " از تمام مردم ایران دعوت به همکاری می‌کند، همچنین این موکب درنظر دارد تا با اجرای طرح میزبان مهربان تمام مردم ایران میزبان زائرین باشند.

,

جباری ادامه داد: این پویش که از هفته‌ی گذشته آغاز شده‌است از تمام مردم درخواست همکاری دارد و محبان امام رئوف می‌توانند با پرداخت ۲۵هزارتومان میزبان یک‌شبانه روز زائرین باشند.

,

وی بیان کرد: موکب جوانان رضوی در مشهد مقدس با تلاش شبکه جوانان رضوی و موسسه جوانان آستان قدس رضوی آماده میزبانی از زائرین امام مهربانی‌با ارائه خدمات پخت غذا روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس و توزیع اطعام به تمام زائران است.

,

این مسئول ابراز کرد: علاوه بر خدمات پخت و پز خدمات اسکان و پذیرایی برای بانوان روزانه بیش از دو هزار نفر، توزیع چای و آب و ارائه خدمات به زائران امام مهربانی است.

,

گفتنی است؛ شماره کارت به نام پویش مردمی #میزبان_مهربان ۶۰۳۷-۶۹۷۵-۳۷۴۰-۳۵۶۷ و شماره تماس برای ارسال کمک‌های غیر نقدی #میزبان_مهربان ۰۹۳۵-۹۳۸-۰۰۶۱ است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه