اخبار داغ

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خبر داد؛

استخدام 2 هزار نفر از نیروهای سواد آموزی در خراسان رضوی

استخدام 2 هزار نفر از نیروهای سواد آموزی در خراسان رضوی
معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در سال جاری ۲ هزار نفر از نیروهای سواد آموزی به صورت حق التدریسی استخدام شدند و در آینده بخشنامه آزمون این افراد خواهد آمد و بر حسب ظرفیتی که باشد به آن‌ها سهمیه داده می شود و امیدواریم در سال های آینده دیگر افراد باقیمانده را بتوانیم جذب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مصطفی اسدی، معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد که در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد، با بیان اینکه در سند تحول آموزش و پرورش ۶ ساحت تربیتی وجود دارد و آموزش در دل تربیت وجود دارد، اظهار داشت: علمی که در داخل آن تربیت نیست و هدفمند نباشد و اهداف تربیتی را دنبال نکند قطعاً نتیجه عکس می دهد و از انسانیت عبور خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با تأکید بر اینکه ما نمی توانیم مباحث آموزشی را از تربیتی را جدا کنیم، خاطرنشان کرد: شاد بودن، صبوری و شکیبایی در مصائب نیز یکی از مهارت های زندگی است که باید در مدارس نهادینه شود.

,

معاون مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با تأکید بر اینکه ۱۳ آبان یک برنامه دشمن ستیزی است، تصریح کرد: تمام امید جوانان و افراد مستضعف منطقه به ایران است و اگر وجود مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود چه بر سر ایران می آمد.

,

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای دانش آموزی امروز برگزار می شود، اذعان کرد: شوراهای دانش آموزی مسئولیت پذیری و بینش سیاسی را به دانش آموزان یاد می دهد.

,

اسدی همچنین در ادامه عنوان کرد: در سال جاری ۲ هزار نفر از نیروهای سواد آموزی به صورت حق التدریسی استخدام شدند و در آینده بخشنامه آزمون این افراد خواهد آمد و بر حسب ظرفیتی که باشد به آن‌ها سهمیه داده می شود و امیدواریم در سال های آینده دیگر افراد باقیمانده را بتوانیم جذب کنیم.

,

 

,

10 هزار دانش آموز در یک‌صد واحد آموزشی خلیل آباد مشغول تحصیل هستند

, 10 هزار دانش آموز در یک‌صد واحد آموزشی خلیل آباد مشغول تحصیل هستند,

محمود روشندل، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد در این مراسم اظهار داشت: شهرستان خلیل آباد 10 هزار دانش آموز (۶ هزار دانش آموز ابتدایی، ۲۵۰۰ دانش آموز متوسطه اول و ۱۵۰۰ دانش آموز متوسطه دوم) و یک هزار همکار فرهنگی در بیش از ۱۰۰ آموزشگاه دارد.

,

وی با بیان اینکه روحیه پرسشگری و انتقاد را باید در بین دانش آموزان تقویت و نهادینه کنیم، خاطرنشان کرد: توانمند سازی دانش آموزان برای نشاط و شادابی مدارس بسیار حائز اهمیت است.

,

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تأکید بر اینکه ارکان موفقیت در داشتن چشم انداز بلند مدت است، تصریح کرد: اگر رویاهای کودکانه را به سُخره نگیریم و آن‌ها را ارج به نهیم مطمئناً باعث شادابی و نشاط دانش آموز می شود.

,

وی با اشاره به اینکه هر چه عزت نفس دانش آموزان را تقویت کنیم عاملی برای افزایش نشاط و شادابی دانش آموزان است، اذعان کرد: مرزهای دانستن و محفوظات را به توانستن تبدیل کنیم ‌و این باید در مدارس ابتدایی رخ دهد.

,

 

,

آموزش و پرورش مرکز سرمایه گذاری برای مباحث اقتصادی است

, آموزش و پرورش مرکز سرمایه گذاری برای مباحث اقتصادی است,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این مراسم با اشاره به نقش آموزش و پرورش در بحث اقتصاد، اظهار داشت: در ساحت های آموزش و پرورش یک ساحت اقتصادی وجود دارد و یکی از مؤلفه های توسعه، مباحث رشد اقتصادی است که در یک جامعه سالم انجام شود.

,

وی با بیان اینکه آموزه های دینی به بحث اقتصاد داخلی و تولید ملی هم توجه دارد و این آموزه ها در حوزه آموزش و پرورش نیز می تواند مؤثر باشد، خاطرنشان کرد: تربیت اقتصادی یکی از ارکان حوزه نظام آموزش و پرورش محسوب می شود و آموزش و پرورش مرکز سرمایه گذاری برای مباحث اقتصادی است.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه کشورهای توسعه یافته منطقه آنچه که در حوزه صنعتی شدن دارند از آموزش و پرورش است، تصریح کرد: تغییر و تحولات بسیار بزرگ بر اساس تغییرات ایجاد می کنند که در حوزه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و این را از بستر و ساختار آموزش و پرورش شروع می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش با رشد، شکوفایی و تغییر در نوع اندیشه، بینش را تغییر می دهد و این باعث افزایش دانایی محوری در سرمایه های انسانی و قدرت فرد در اجتماع می شود، اذعان کرد: اگر فرد خوب آموزش ها را بگیرد می‌تواند باعث افزایش بهره وری و تأثیر گذاری خوبی در حوزه اقتصادی خانواده، جامعه و کشور خود داشته باشد.

,

قاسم پور با بیان اینکه انسان به عنوان یک سرمایه انسانی محصول حوزه آموزش و پرورش است که می تواند در بخش های مختلف اقتصادی به عنوان یک مولد اقتصادی مؤثر باشد، عنوان کرد: دانایی محوری که در فرد تزریق شده می تواند در حوزه اقتصادی نقش آفرین باشد.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: بخشی از اقتصاد که در آموزش و پرورش است می توانیم در شهرستان عملیاتی کنیم‌ تا فرد بر اساس توانایی و دانایی، عاقلانه تصمیم بگیرد و عالمانه عمل کند تا بتواند یک فرد مؤثر در بدنه جامعه و حوزه عمومی مشارکت کند.

,

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه آموزش و پرورش می تواند به بحث اقتصادی شهرستان کمک کند، تأکید کرد: تا پایان امسال هیچ بازمانده از تحصیلی نباید در شهرستان داشته باشیم جز اینکه موارد خاصی وجود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه