اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه عنوان کرد؛

زعفران را دست آویز فعالیت های انتخاباتی نکنید/آغاز خرید توافقی طلای سرخ در منطقه تربت حیدریه

زعفران را دست آویز فعالیت های انتخاباتی نکنید/آغاز خرید توافقی طلای سرخ در منطقه تربت حیدریه
معاون استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه با تاکید بر اینکه نباید محصول زعفران را دست آویز کار انتخاباتی کرد، افزود: هر اظهار نظر غیر کارشناسی و غیر مسئولانه در هر مقامی به بحث زعفران ضرر می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار صبح توس؛ علی رستمی، فرماندار تربت حیدریه عصر امروز در نشست شورای اداری تربت حیدریه گرامیداشت شهیدان سید حسن و حسین فرزندزاده اعلمی، اظهار داشت: زعفران یک محصول ملی نیست و معادلات تاثیرگذار بر قیمت گذاری آن پیچیدگی هایی دارد که این محصول را امروزه بین المللی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: بعضی وقت ها در فضای مجازی می بینیم که برخی مشکلات زعفران را منتصب به مدیران محلی و منطقه ای می دانند و مثال هایی می زنند، حالا ممکن است دکتری اقتصاد هم داشته باشند و با مقاصد انتخاباتی این حرفها را بگویند، اما این نکات علمی نیست و کاربردی ندارد.

,

معاون استاندار و فرماندار شهرستان تربت حیدریه با تاکید بر اینکه نباید محصول زعفران را دست آویز کار انتخاباتی کرد، افزود: هر اظهار نظر غیر کارشناسی و غیر مسئولانه در هر مقامی به زعفران ضرر می رساند.

,

آغاز خرید توافقی زعفران در منطقه تربت حیدریه

, آغاز خرید توافقی زعفران در منطقه تربت حیدریه,

رستمی در تشریح طرح خرید توافقی زعفران توسط دولت طی روزهای آینده گفت: دولت مکانیزم هایی برای خرید توافقی زعفران را طراحی و کار عملیاتی را تا چند روز دیگر آغاز می کند.

,

وی بیان کرد: انتظار من آن است همچنان باید فضای نقد و انتقاد پویاتر از گذشته باشد و از اصحاب رسانه می خواهم که فضای رسانه ای شهرستان نقادانه تر و برنده تر نسبت به عملکرد دستگاه های اجرایی باشند، زیرا به هیچ عنوان شهرستانی ملاحظه کار و آرام نمی خواهیم و ما مبلغ و منشر نقد و نقادی هستیم.

,

فرماندار تربت حیدریه خاطر نشان کرد: حتی من گاهی می گویم نقد منصفانه معنا ندارد و اگر نقد غیر منصفانه هم باشد باید بپذیریم، زیرا مشکل از ماست که هنوز نتوانستیم بدنه نخبگانی، مطبوعاتی شهر را قانع کنیم و اطلاع کافی به آنها نداده ایم که مشخص شود انتقادها غیر منصفانه است.

,

رستمی تاکید کرد: رسانه ها ارکان توسعه در شهرستان هستند و باید قدر و منزلت آنها را بدانیم، اما سوال اینجاست که آیا تاکنون هیچ کار درستی در این چهار سال صورت نگرفته که در بعضی فضاها گاهی تخریب، حاشا و انکار کردن دیده می شود.

,

وی با بیان اینکه باید رسانه ها تلاش کنند تا مسایل کارکرد انتخاباتی نداشته باشد، افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، التهاب آفرینی و ورود زودهنگام به فضای انتخاباتی به نفع توسعه شهرستان نیست.

,

مدیران ادارات سخنگوی نظام هستند

, مدیران ادارات سخنگوی نظام هستند,

فرماندار تربت حیدریه از اعتماد بسیار خوب بین بخش خصوصی و دولت که اخیرا اتفاق افتاده ابراز رضایت کرد و گفت: همه دستگاههای دولتی در تلاش هستند تا در یک فضای آرام مقدمات توسعه شهرستان را بیش از پیش فراهم آورند.

,

رستمی ادامه داد: انتظار داریم در شرایط کنونی مدیران ادارات هر کدام سخنگویان نظام باشند، من قبول ندارم که فقط فرماندار و استاندار نماینده دولت مستقر است، بلکه با توجه به نظر صریح مقام معظم رهبری فرمانداران در قامت نمایندگان نظام باید ظاهر شوند.

,

وی خاطر نشان کرد: فرماندار فقط نماینده دولت نیست، بلکه ما باید تلاش کنیم تا فرماندار در قامت نماینده نظام ظاهر بشود و با ماموریتی که از دولت برگزیده ملت داریم، بتوانیم با اعمال سیاست ها و اجرای درست آن معدل کارایی و کارآمدی نظام را بالا ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه