اخبار داغ

گزارش میدانی؛

راهکارهای شهروندان یاسوجی برای گره کور ترافیک شبانگاهی میدان آریوبرزن/فیلم

راهکارهای شهروندان یاسوجی برای گره کور ترافیک شبانگاهی میدان آریوبرزن/فیلم
یکی از شهروندان یاسوجی بیان کرد: ترافیک ایجاد شده در میدان آریو برزن علاوه بر کندی تردد، اتلاف هزینه و وقت، عبور و مرور عابران پیاده را نیز با مشکل مواجه می کند، از طرفی سبب ایجاد تصادف و سایر مشکلات می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛  ترافیک در شهر یاسوج در چند سال گذشته یکی از مقوله هایی بوده که برای ساکنان شهر یاسوج دردسرساز شده است و یکی از موارد مهم آن در میدان آریوبرزن است که پس از بهره برداری از پل سوم بشار ترافیک به شکل فزاینده ای در آن زیاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این خصوص ساکنان اکبرآباد درخصوص مشکلات ایجاد شده در میدان آریو برزن گفت و گویی با این پایگاه خبری داشته که مشروح آن در زیر آمده است:

,

یکی از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: ترافیک در میدان آریو برزن علت های مختلفی می تواند داشته باشد که می توان به پل سوم بشار که قرار بود بااحداث آن ترافیک شهری کاسته شود اما در این مسیر به معضل دیگر تبدیل شده است، موضوع بعد خودروهایی است که در اطراف این میدان پارک غیر مجاز دارند و موضوع بعد بسته شدن تقاطع در میدان هفت سین است.

,

 

,
, ,

 

,

یکی از کسبه های ساکن در  اکبرآباد  بیان کرد: ترافیک در میدان آریو برزن مشکلات عدیده ای را برای کسانی که قصد تردد در این مسیر را دارند ایجاد کرده است، از جمله  اینکه اگر فردی مشکل اورژانسی داشته باشد در اثر این ترافیک با تاخیر به مراکز درمانی می رسد و ممکن است جانش هم به خطر افتد.

,

 

,
, ,

وی افزود: یکی از راهکارها برای کنترل ترافیک در این منطقه توجه به رانندگی مناسب از قبیل رعایت قانون، جلوگیری از سبقت غیر قانونی، و پارک های غیر مجاز است.

,

از دیگر شهروندان بیان کرد: ترافیک در میدان آریو برزن سبب می شود برخی از روزها، حدود نیم ساعت از وقت شهروندان در آن اتلاف شود و یکی از علت های آن این است که چراغ های راهنمایی در این مسیر وضعیت مشخصی نداشته و یا خاموش هستند این موضوع سبب می شود راننده ها حق تقدم در عبور و مرور را رعایت نکنند و به نوعی ترافیک افزایش پیدا کند.

,

 

,
, ,
 
,

وی بیان کرد: مردم می توانند به وسیله استفاده کمتر از خودروهای شخصی و جابه جایی با خودروهای حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک نقش داشته باشند.

,

یکی دیگر از شهروندان بیان کرد: ترافیک ایجاد شده در میدان آریو برزن علاوه بر کندی تردد، اتلاف هزینه و وقت، عبور و مرور عابران پیاده را هم با مشکل مواجه می کند، از طرفی سبب ایجاد تصادف و سایر مشکلات می شود.

,

 

,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه