اخبار داغ

دیدار مردمی نماینده کهگیلویه در پشته زیلایی/پیگیری های دلگرم کننده هاشمی پور برای روستانشینان+تصاویر

دیدار مردمی نماینده کهگیلویه در پشته زیلایی/پیگیری های دلگرم کننده هاشمی پور برای روستانشینان+تصاویر
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای چهره به چهره با مردم به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات آنان به دیدار مردم منطقه پشته زیلایی از توابع بخش سرفاریاب رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس عدل هاشمی پور در ادامه دیدارهای چهره به چهره با مردم به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات آنان به دیدار مردم منطقه پشته زیلایی از توابع بخش سرفاریاب رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, عدل هاشمی پور در ادامه دیدارهای چهره به چهره با مردم به منظور رسیدگی و پیگیری مشکلات آنان به دیدار مردم منطقه پشته زیلایی از توابع بخش سرفاریاب رفت.,
 
,
این برنامه با حضور بخشدار سرفاریاب و تعدادی از مدیران جهت بررسی، پیگیری و رفع مشکلات منطقه و همچنین با حضور در دبستان شهید صدوقی و دبیرستان امام خمینی (ره) روستای مندان و استقبال دانش آموزان، آموزگاران، دبیران و مدیران  همراه شد و سپس نشست های مردمی در مسجد روستاها برگزار شد.
,
 
,
در این دیدار ها مردم برخی از مشکلات خود را با مطرح کردند که از مهمترین آن ها  می توان به کمبود تجهیزات مدرسه، خرابی دیوار و کف حیاط، وسایل سرمایشی و گرمایشی مدرسه اشاره کرد که این مشکلات توسط  هاشمی پور پس از مطرح شدن  از طریق تماس تلفنی با خیرین، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس پیگیری شدند.
, کمبود تجهیزات مدرسه، خرابی دیوار و کف حیاط، وسایل سرمایشی و گرمایشی مدرسه اشاره کرد که این مشکلات توسط  هاشمی پور پس از مطرح شدن  از طریق تماس تلفنی با خیرین، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس پیگیری شدند.,
 
,
 
,
در این جلسه مقرر شد که سیستم گرمایشی مدرسه تا قبل از شروع فصل سرما توسط اداره نوسازی استان تعبیه شود، تجهیزات جدید از طریق اداره کل آموزش و پرورش تامین، کف حیاط و دیوار مدرسه از طریق خیرین و اداره نوسازی مدارس آسفالت و تعمیر شوند.
,
 
,
 
,
در ادامه، مشکلات تلفن همراه و اینترنت نیز با مدیر کل مخابرات استان مطرح گردید و مقرر شد که به زودی این مشکلات بررسی و مرتفع شوند.
,
 
,
 
,
احداث و تکمیل جاده بین مزارع از دیگر موارد مطروحه بود که مقرر شد نشست مشترک بخشدار، مدیر جهاد و دفتر نماینده پس از بررسی موضوع، راهکار مناسب اتخاذ و عملی شود.
,
 
,
 
,
 
,
همچنین نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از پروژه گازرسانی به روستای پشت چنار سرفاریاب بازدید کرد.
,
 
,
 
,
لازم به ذکر است که گازرسانی به این روستا از مطالبات چندین ساله مردم روستا بود که در دست اقدام است.
,
 
,
 
,
گفتنی است که این پروژه موقتا با معارض دولتی مواجه شده بود که با رایزنی و پیگیری های انجام شده و همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اداره شهرستان عملیات اجرایی آن مجددا آغاز گردید.
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه