اخبار داغ

محمود کلهر: ترابی راه برون رفت از مشکلات را نشان داد

محمود کلهر: ترابی راه برون رفت از مشکلات را نشان داد
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با حمایت از اقدام ترابی پس از گلزنی به پیکان گفت: ترابی راه برون رفت از مشکلات را نشان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ؛محمود کلهر در گفتگو  باخبرنگار باشگاه خبرنگاران تهران در مورد هچمه‌های سنگین واردشده  به مهدی ترابی گفت: ترابی با این حرکت خواست تشکر خودش را از شخص اول مملکت یعنی رهبر انقلاب اسلامی اعلام بکند و از همین طریق  اعلام کرد راه برون رفت از مشکلات اقتصادی تبعیت از رهبری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشگاه خبرنگاران , تهران,

, ,

کلهر با اشاره به صحبت های ترابی که  پس از بازی گفت “نمیدانم چرا مسئولین راه حل مشکلات کشور را متوجه نمی‌شوند و خواستم با این کارم راه حل مشکلات را به مسئولین گوشزد کنم”  افزود : با توجه به شناخت بسیار خوبی که از مهدی ترابی دارم معتقد هستم هم از نظر شخصیت و هم از نظر اخلاقی، ترابی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی و تیم باشگاهی ماست و فکر میکنم این هجمه‌ها باید به صورت حمایتی از این ورزشکار باشد نه تخریبی.

,

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با اقدام ترابی گفت : به نظر من حرکت مهدی ترابی با توجه به بحران اقتصادی که در کشور وجود دارد حرکت خوبی  بود  و اعلام کرد حمایت از  رهبری  در این برهه با توجه به فشار اقتصادی در مملکت و فشارهایی که از خارج از کشور وجود دارد لازم و ضروری است و از این طریق حمایت خودش را از رهبری اعلام کرد.

,

محمود کلهر در مورد مسائل حاشیه ای پس از بازی پرسپولیس گفت :فکر میکنم مهدی ترابی هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی یکی از بازیکنان با اخلاق فوتبال کشورمان است؛ نباید بگذاریم این بازیکن دچار حاشیه شود و باید از  همچین رفتارهایی که کمک میکند به کشورمان و باعث بیداری مسئولین می شود  حمایت  شود؛ ترابی همیشه رفتار حرفه‌ای در زمین داشته است.

,

وی در پایان در مورد بازتاب شعاری که بر روی پیراهن مهدی ترابی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از گلزنی برابر پیکان نوشته شده و به نمایش درآمد، گفت:من فکر میکنم اقدام ترابی بازتاب مثبتی داشته و با توجه به این بحرانی که در کشورمان وجود دارد وحمایتی که از رهبری کرد مردم استقبال کردند و در کل با توجه به شناختی که  من از ایشان دارم حرکت بسیار قشنگی بود. امیدواریم که این گونه حمایت ها از سوی مردم  وجود داشته باشد و مردم از همچین بازیکنهایی بیشتر حمایت کنند.

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه