اخبار داغ

حاج حسین یکتا:

بستر یادواره های تخصصی را فراهم کنید

بستر یادواره های تخصصی را فراهم کنید
حاج حسین یکتا گفت: بستر یادواره های تخصصی را فراهم کنید و آن را با نیاز و سبک زندگی امروز دختر و پسرها هماهنگ کنید که حتما برکات ویژه به آن نازل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حاج حسین یکتا امشب در یادواره ملی سردار شهید عبدالرسول زرین و یک هزار و ۲۰۰ شهید ورزشکار استان اصفهان بیان کرد: حضور در یادواره شهدا فقط حکمت است، امروز شهدا میدان داری می کنند و پرچم آن ها بالاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امروز شلمچه دانشگاه است و شهدا امروز با دل ها بازی می کنند و مزار شهدا و جبهه ها دارالشفاست؛ افزود: هر چه زندگی و رفتار این شهدا را مطالعه می کنیم، می بینیم که در ابتدا عبد و بنده بودند و بعد رسالتی پیدا کردند و امروز این شهدا دلبری می کنند.

,

یکتا با بیان اینکه یک قطره از خون شهدا به هدر نرفته است، عنوان کرد: شهید خرازی در مورد این شهید می گوید بیش از سه هزار شلیک موفق داشت.

,

وی با بیان اینکه شهید عبدالرسول زرین وقتی هفت فرزند خود را رها می کند و به جبهه می رود برکات این گذشت ها و رشادت ها در زندگی امروز جامعه دیده می شود، گفت: یک استخوان شهید با برکت و همچنین نظر کرده های امام عصر(عج)، اثر کرده شدند.

,

راوی دفاع مقدس با اشاره به جایگاه والای شهدا که حتی در بین ارمنی ها ها هم وجود دارد و آن ها هم به این شهدا تمسک می جویند، بیان کرد: ما امروز پشت دیوارهای بیت المقدس هستیم و هیچ قطره ای از خون شهدا هدر نرفته است.

,

یکتا در ادامه گفت: اگر شهید نشویم، می میریم و این خبر خوبی نیست؛ برای کدام مرده ای بعد از چندین سال این جمعیت جمع می شود؛ امروز شهدا تلاش می کنند ما معرفتی به ماموریت خود پیدا کنیم.

,

راوی دفاع مقدس اذعان کرد: شهیدان دل های رنجیده ما را در کنترل عملیاتی امام عصر(عج) قرار می دهند و از طرفی امام در حال یارگیری است.

,

وی خاطر نشان کرد: شهدا در جامعه هنوز هم مدد رسان ما هستند و این برکت است و چنین شب هایی شهدا رزق و روزی می دهند.

,

یکتا در ادامه گفت: ما در کنار تربیت های مسجد و مربی محور به برکت شهدا تربیت تحولی را می بینیم که شهدا آن را مدیریت می کنند؛ یک لحظه تشییع شهدا انقلابی در دل ها می کند.

,

وی ضمن تشکر از عوامل برگزار کننده یادواره تصریح کرد: بستر یادواره های تخصصی را فراهم کنید و آن را با نیاز و سبک زندگی امروز دختر و پسرها هماهنگ کنید که حتما برکات ویژه به آن نازل می شود.

,

یکتا در پایان خطاب به جوانان هم گفت: جوانان بروید مادر و پدرهای شهیدان را ببینید و از آن ها بازدید کنید؛ چرا که صحبت با آن ها راه زندگی را روشن می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه