اخبار داغ

تحصیل ۱۴۰ دانش آموز در یک مدرسه سه کلاسه در جرگلان

تحصیل ۱۴۰ دانش آموز در یک مدرسه سه کلاسه در جرگلان
عضو شورای اسلامی روستای قره آقاچ محمد نفس از تحصیل ۱۴۰ دانش آموز در یک مدرسه سه کلاسه در این روستا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صفا دهدار،رئیس شورای اسلامی روستای قره آقاچ محمد نفس در بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان در گفت و گو با عصر اترک گفت : 140 دانش آموزان روستای قره آقاچ محمد نفس در ۹ پایه تحصیلی در دو شیفت در یک مدرسه سه کلاسه مشغول به تحصیل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صفا دهدار،رئیس شورای اسلامی روستای قره آقاچ محمد نفس در بخش جرگلان شهرستان رازوجرگلان در گفت و گو با , عصر اترک,  گفت : 140 دانش آموزان روستای قره آقاچ محمد نفس در ۹ پایه تحصیلی در دو شیفت در یک مدرسه سه کلاسه مشغول به تحصیل هستند.,

وی افزود : در کنار این مدرسه سه کلاسه یک مدرسه کاه گلی و چوبی که در سال ۵۷ ساخته شده وجود دارد که دانش آموزان پایه پیش دبستانی و سوم ابتدایی، با مسئولیت بنده و مدیر مدرسه در آن مدرسه قدیمی و تخریبی مشغول تحصیل هستند.

,

دهدار ادامه داد: اوضاع این مدرسه بسیار نگران کننده است چراکه با هر بارش امکان ریزش آن نیز وجود دارد ولی ما اجبارا بچه ها را در آن جای داده ایم.

,

این عضو شورای اسلامی روستای قره اقاچ با ابراز تاسف از این وضعیت گفت: مجبور هستیم برای رفع کمبود کلاس و بازنماندن از تحصیل دانش آموزان را در این مدرسه قدیمی جای دهیم چرا که در مدرسه سه کلاسه جای کافی برای ۱۴۰ دانش آموز وجود ندارد .

,  .,

وی با بیان اینکه در این مدرسه سه کلاسه دانش آموزانی از کلاته های حاجی آشور، کلاته منفرد و کلاته شهید پورمند و از روستای قره آقاچ محمد نفس تحصیل می کنند ، تاکید کرد: ساخت مدرسه ای دیگر نیاز مبرم این روستای دور افتاده از مرکز بخش جرگلان  است.

,

وی خاطرنشان کرد: این روستا ۱۲ کیلومتر با یکه سعود فاصله دارد و قریب به هزار نفر جمعیت دارد .

,  .,

گفتنی است :شهرستان رازوجرگلان در حدود ۱۲ هزار نفر دانش آموز دارد که در ۱۸۶ آموزشگاه تحصیل می کنند.

,  :,

خبرنگار:رحیمی

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه