اخبار داغ

معاون بهداشت و درمان سپاه لرستان:

۱۸ هزار زائر در عراق از خدمات درمانی سپاه لرستان بهره‌مند شدند

۱۸ هزار زائر در عراق از خدمات درمانی سپاه لرستان بهره‌مند شدند
معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت : 8 هزار زائر در نجف اشرف و 10 هزار زائر در کربلا از از خدمات درمانی سپاه لرستان بهره‌مند شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: خدمات درمانی برای زائران اربعین از ۱۶ تا ۲۸ مهر ماه به مدت ۱۲ روز در سه درمانگاه فعال مستقر در نجف اشرف و کربلای معلی ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: ۲۲ نفر تیم پزشکی شامل شش نفر پزشک و ۱۶پرستار و متخصص بهداشت در این خدمت رسانی حضور فعالی داشتند.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: فقط  پنج موکب درمانی مورد تایید ایران وعراق فعالیت داشت که یکی از افتخارات لرستان این است که موکب درمانی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان یک موکب درمانی برای عموم زائران از کل نقاط جهان در نجف اشرف معرفی شد.

,

وی با بیان اینکه موکب درمانی حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان جز پنج موکب درمانی خاص هلال احمر ایران وعراق بود تصریح کرد: این امر به دلیل خدمات بهداشتی درمانی دقیق و متناسب با آخرین معیارهای خدمت رسانی به زائران اربعین بوده است.

,

سرهنگ امیری گفت: درعراق به ویژه نجف اشرف بنا به مقتضیات و ضروریاتی که به دلیل کمبود و پایین بودن سطح بهداشت وجود داشت، یک موکب درمانی در خیابان اصلی روبه روی مسجد حنانه به مدت یک هفته راه اندازی شد که نزدیک به هشت هزار نفر از خدمات درمانی بهره مند شدند.

,

وی خاطرنشان کرد: در کربلای معلی نیز در مدرسه خالدان مرکز درمانی راه اندازی شد و حدود ۱۰هزار نفر خدمات درمانی را دریافت کردند وتمام خدمات به صورت رایگان در اختیار کل زائران اعم از ایرانی وکشورهای خارجی قرار گرفت.

,

معاون بهداشت و درمان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان افزود: خدمات ارائه شده شامل ویزیت رایگان، پانسمان، سرم تراپی، خدمات درمانی به بیماران تنفسی، سرما خوردگی، کوفتگی و تاول ناشی از راه رفتن زیاد بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه