اخبار داغ

در 7 ماه گذشته صورت گرفت؛

ثبت بیش از 383 میلیون و 579 هزار تردد در محورهای مازندران

ثبت بیش از 383 میلیون و 579 هزار تردد در محورهای مازندران
رئیس اداره مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: مازندران با ثبت بیش از ۳۸۳ میلیون و ۵۷۹ هزار تردد در ۷ ماهه امسال، سومین استان پر تردد کشور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با بیان اینکه برابر آمار بدست آمده از ۱۰۲ سامانه تردد شماری منصوب در جاده‌های استان، بیش از ۳۸۳ میلیون و ۵۷۹ هزار تردد در ۷ ماهه امسال در جاده‌های مازندران به ثبت رسیده، اظهار کرد: در این مدت مازندران، بیش از ۶ درصد از تردد کل کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه سومین استان پرتردد کشور قرار گرفته است.

وی افزود:  میزان  تردد در جاده های مازندران در مقایسه با مدت مشابه پارسال یک درصد افزایش داشته است.

هاشمی گفت: بررسی تردد ساعتی وسایل نقلیه در استان نشان می‌دهد پرترددترین ساعت روز معمولا بین ساعات ۱۷ الی ۲۰ اتفاق می‌افتد و ساعت ۱۸ الی ۱۹ با تردد ساعتی حدود ۱۲۴ هزار وسیله نقلیه دارای فراوانی بیشتری در بین ساعات پرتردد هفت ماه اول امسال بوده است.

وی افزود: با توجه به اینکه میانگین تردد ساعتی در این مدت حدود ۷۴ هزار تردد بوده که در ساعت اوج میزان تردد در حدود ۱.۶ برابر میزان تردد ساعتی میانگین روز بوده است.

رییس اداره مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین استان در ۷ ماهه امسال در حدود ۳۱ میلیون و ۲۸۵ هزار تردد بوده است که این عدد نشان دهنده سهمی حدود ۸ درصدی وسایل نقلیه سنگین از تردد کل وسایل نقلیه است.

این مسئول ادامه داد: این میزان از تردد، حاکی از افزایش ۳ درصدی تردد وسایل نقلیه سنگین در مقایسه با پارسال بوده است بوده است.

هاشمی افزود: آمار تردد ثبت شده از جاده‌های مازندران با استان‌های مجاور نشان می‌دهد که در ۷ ماهه امسال از مبادی و مقاصد ورودی و خروجی استان بیش از ۳۴ میلیون و ۲۶۰ هزار تردد انجام شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۱.۴ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: از مجموع تردد‌های ثبت شده در محور‌های مواصلاتی استان دراین دوره در حدود ۹۱ درصد از تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان متعلق به وسایل نقلیه سواری، یک درصد اتوبوس و مابقی انواع وسیله نقلیه سنگین بوده است.

مسافران و رانندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات از آمار و ارقام تردد در جاده های استان و کشور همچنین آگاهی از آخرین وضعیت راه‌ها و انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه