اخبار داغ

گزارشی از بازدید فرمانده کل سپاه از جاده پاتاوه-دهدشت؛

سردار سلامی: علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت تلاش می‌کنیم/نماینده کهگیلویه:حضور سپاه مایه برکت و امیدواری مردم استان است+تصاویر

سردار سلامی: علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت تلاش می‌کنیم/نماینده کهگیلویه:حضور سپاه مایه برکت و امیدواری مردم استان است+تصاویر
فرمانده کل سپاه پاسداران در بازدید از جاده ملی پاتاوه-دهدشت گفت: با توجه به اهمیت این محور ارتباطی و اینکه منتسب به سفر مقام معظم رهبری به استان است، همه وظیفه داریم در جهت هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیدن آن تلاش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛  صبح امروز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، فرمانده سپاه فتح استان از جاده پاتاوه-دهدشت بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,


 فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و مدیرعامل مؤسسه اروندان گزارش جامعی از چگونگی روند پروژه آبرسانی به 4 شهر و همینطور موانع و چشم انداز کار را بیان کردند، مدیرعامل مؤسسه عمران و علی ابن ابیطالب نیز چگونگی پروژه پاتاوه به دهدشت را تشریح کرد.

,
,


نماینده کهگیلویه در این دیدار ضمن اعلام نگرانی مردم در خصوص راه ارتباطی گفت: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان در سال 73 بوده است که فرسایشی شدن آن موجب نگرانی مردم شده است.

,
,

, ,

عدل هاشمی پور ضمن قدردانی از عنایت مقام معظم رهبری در سال گذشته که با تزریق اعتبار در سال گذشته که موجب سرعت بخشیدن به پروژه شد اظهار داشت: در کل کشور با توجه به شرایط بد اقتصادی به ویژه در کهگیلویه بزرگ وجود قرارگاه سازندگی خاتم، عمران، مؤسسه علی بن ابی طالب و مؤسسات وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش احساس میشود و ضرورت دارند.

,


سردار هاشمی پور حضور قرارگاه در این محور ارتباطی و همچنین آب 4 شهر را مایه امیدواری مردم دانست و گفت: یقینا این سفر مایه ی خیر و برکت و موجب تسریع در عملیات اجرایی می شود.

,
,


سردار سلامی پس از اطلاع از روند کار گفت: با توجه به اهمیت این محور ارتباطی و اینکه منتسب به مقام معظم رهبری است همه وظیفه داریم در جهت هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیدن آن تلاش کنیم.

,
,

 

,

وی در خصوص پروژه ملی پاتاوه به دهدشت و پیشرفت 83 درصدی این پروژه  علی‌رغم سختی کار گفت: محور پاتاوه-دهدشت تا اواسط تابستان 99 به بهره‌برداری می‌رسد، میزان پیشرفت کار این پروژه 83 درصد است.

,

, ,

سردار سلامی به افتتاح یک هزار و 125 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: سپاه تا رفع محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد سپاه دست از کار و تلاش بر نمی‌دارد.

,

 

,

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در صورت تایید مجوز از سوی وزارت دفاع، سپاه در ساخت یک بیمارستان درمانی در استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام خواهد کرد.

,

 

,

وی از تجهیز کلینیک درمانی سپاه یاسوج خبر داد و عنوان کرد: بر اساس فرمان مقام معظم رهبری علاوه بر مقابله با تهدیدات برای سازندگی و رفع محرومیت در کشور تلاش می‌کنیم و نهضت رفع محرومیت در کشور تا رسیدن به فرجام خوش ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه