اخبار داغ

امام جمعه موقت سمنان:

اسلام واقعی، اسلام مقاومت و استکبارستیزی است/ وضعیت کتابخوانی در کشور مطلوب نیست

اسلام واقعی، اسلام مقاومت و استکبارستیزی است/ وضعیت کتابخوانی در کشور مطلوب نیست
امام جمعه موقت سمنان مقاومت را تنها را مقابله با دشمنان دانست و گفت: تجربه ثابت کرده هزینه مقاومت کمتراز هزینه سازش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت‌الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه های انماز جمعه این هفته سمنان با تقدیر از سپاه پاسداران در دستگیری سرشبکه آمدنیوز گفت: سپاه پاسداران کسی را بازداشت کرد که فساد رسانه‌ای داشت و در جنگ نرم علیه اسلام و انقلاب فعالیت می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
 
,
مهدوی نژاد اضافه کرد: روح الله زم وابسته به اجانب بود و ضربه های فرهنگی و دینی فراوانی می زد. دستگیری او منافقین داخلی را هم به تکاپو انداخت.
,
 
,
وی همچنین تصریح کرد: دشمنان انقلاب بفهمند که نمیتوانند زاویه امنی برای خود ایجاد کنند و به کسانی که وعده کمک و حمایت می‌دهند هم ناکام می مانند. هرجا که باشند با دست‌های غیب الهی به سزای عملشان می‌رسند. 
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان مقاومت را تنها را مقابله با دشمنان دانست و افزود: تجربه ثابت کرده هزینه مقاومت کمتراز هزینه سازش است. در موضوع هسته‌ای مذاکره کردیم و بدعهدی دشمن را دیدیم، آیا جایز در سایر موضوعات مذاکره کنیم؟ راهی جز مقاومت در برابر دشمنان نداریم و با تکیه بر توان داخلی نشان خواهیم داد که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
,
 
,
مهدوی نژاد پیاده روی اربعین را مانور قدرت اسلام عنوان کرد و افزود: این حرکت عظیم روز به روز پرشورتر می‌شود. براساس گزارش مسئولان کربلا جمعیت امسال از ۲۵میلیون گذشت. این نشان‌دهنده این است که دنیا فهمیده است که اسلام آزادی بخش و واقعی اسلامی است که پرچمدارش حسین است. مبارزه با استکبار، فداکاری و ایثار اسلام واقعی است نه آن اسلام سعودی و آمریکایی.
,
 
,
وی هچنین خاطرنشان کرد: دشمن برای مقابله با این حرکت جهانی تلاش کرد بین ایران و عراق جدایی بیندازد اما پیاده‌روی اربعین نقشه آن‌ها را نقش برآب کرد.
,
 
,
امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی با انقلاب اسلامی ناامید است اظهار کرد:اگر می بینید دشمن توطئه می‌کند، می‌داند از نظر نظامی شکست خورده و با انقلاب اسلامی نمی‌شود در جنگ نظامی مقابله کرد، دست قدرت اسلام و هدایت‌های رهبری ان‌گونه تو دهنی به دشمن زد که امروز ۲۵میلیون نفر در عراق پیاده روی میکنند و دشمن نیز با تفرقه افکنی تلاش می‌کند پایه های اتحاد را سست کنند.
,
 
,
مهدوی نژاد با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: وضعیت مطالعه در کشورمان مطلوب و مقبول نیست و اگر جامعه از کتاب دور شود، آگاهی از مردم گرفته شده و زمینه توطئه فراهم می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه