اخبار داغ

مشخص شدن یکی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان گچساران و باشت

مشخص شدن یکی از نامزدهای انتخاباتی اصولگرایان گچساران و باشت
دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت برای انتخاب کاندیدای مجلس 98 این شهرستان ها، شب گذشته برگزار شد که در آن کاندیدای نهایی باوی اصولگرایان مشخص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت شب گذشته برای انتخاب کاندیدای مجلس 98 در منطقه باوی؛ برگزار شد که در آن کاندیدای نهایی باوی اصولگرایان مشخص شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

خروجی دومین جلسه اتفاق نظر بر"سیدقدرت‌الله حسینی پور" از منطقه باشت باوی است و به احتمال زیاد جمعه هفته آینده نیز جلسه تکمیلی برای مشخص شدن کاندیدای حوزه بویراحمد گرمسیر برگزار خواهد شد.

,

علی‌مراد جعفری، سید یعقوب‌زراعت‌کیش و اردلان زینل‌زاده از چهره‌های شاخص حوزه بویراحمد گرمسیر هستند که از میان آنها یک نفر نیز از حوزه بویراحمد انتخاب خواهد شد.

,

این در حالی است که بعد از ماها پیگیری و تلاش مستمر با تدابیر "سید قدرت بیعت اصل"در راستای وحدت و انسجام اصولگرایان شهرستان های گچساران و باشت برای حضور در انتخابات آینده مجلس ، شب گذشته بعد‌ از بحث و گفتگو توسط اعضا دو نفر از کاندیداها، "حجت السلام سید اسماعیل علیزاده "و  "محمد باقر شریفی" از حوزه باشت و باوی به خاطر وحدت و انسجام انصراف خود را از کاندیداتوری مجلس 98 اعلام کردند.

,

بیعت اصل بنیانگذار وحدت اصولگرایان در این نشست بیان کرد که به احترام مردم دیارم و هواداران سردرگم در راستای وحدت کاسه زهر را می نوشم و سکوت اختیار می کنم و میدان را به دیگر ‌کاندیداها هر دو جناح سیاسی(اصولگرا و اصلاحطلب) واگذار می نمایم و درآینده مسیرم را انتخاب خواهم کرد.

,

این اقدام بیعت اصل نیز مورد استقبال قرار گرفت به طوری که حجت السلام علیزاده این اقدام جهادی را تحسین و بیان کرد ما مدیون جناب بیعت اصل هستیم و به خاطر ایجاد وحدت از ایشان تشکر می کنم و باید همیشه از ایشان به عنوان سردار دلها و سردار وحدت یاد کرد.

,

به نظر می‌رسد تنها یک هفته تا معرفی چهره‌های نهایی وحدت اصولگرایان باقی مانده است.

,

گفتنی است سید قدرت‌الله حسینی‌پور نماینده حوزه انتخابیه گچساران در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه