اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه لردگان خبرداد:

یادواره 286 شهید شهرستان لردگان برگزار می‌شود

یادواره 286 شهید شهرستان لردگان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اعلام این خبر گفت: یادواره 286 شهید شهرستان لردگان همزمان با روز شهرستان لردگان و سالروز پیاده‌روی مردم این شهرستان به سمت جبهه‌های جنگ تحمیلی در این شهرستان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ گفت: همزمان با روز شهرستان لردگان، یادواره شهدای شهرستان به صورت متمرکز در محل مصلی شهرستان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

سرهنگ پاسدار کرم نظری افزود: 12 تیر روز شهرستان لردگان است که در این روز و در سال 1365 رزمندگان شهرستان در قالب کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و در جنگ نابرابر  در مقابل صدامیان از سرزمین اسلامی ایران دفاع کردند.

وی با اشاره به رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدا در دوران دفاع مقدس گفت: یکی از وظایف امروز ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه دشمن افکار عمومی را قرار داده است گفت: ما باید با تمام قوا برای مقابله با هجمه های دشمن در میدان نبرد حضور یابیم و با معرفی شهدا به جوانان و الگو دهی مناسب به آنان در مقابل دشمن پیروز شویم.

وی نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه به خصوص در قشر جوان را از اهداف اصلی برگزاری این یادواره‌ عنوان و تصریح کرد: با وجود هجوم فرهنگی و سایبری علیه ارزش‌ها توسط دشمنان، وظیفه داریم در راستای آشنایی نسل جوان با سیره و زندگی شهدا تلاش‌ کنیم.

وی تاکید کرد: راه شهدا باید درس دانشگاه و مدرسه کشور شود و این حماسه آفرینی ها در قالب فیلم، شعر و سایر تولیدات هنری در جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه