اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خبر داد:

ارسال ۴۴۷ اثر به دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در سمنان

ارسال ۴۴۷ اثر به دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی در سمنان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال ۴۴۷ اثر به هشتمین دوسالانه ملی سفرنامه و خاطره نویسی رضوی خبر داد و گفت: استان سمنان دارای بیشترین آثار ارسالی به این دوسالانه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری گفت: این تعداد اثر توسط ۳۶۳ نفر از استانهای سراسر کشور به این دو سالانه ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه از این تعداد اثر ۳۹۴ اثر مربوط به خاطره نویسی است گفت: ۴۴ اثر نیز سفرنامه و ۹ اثر سایر موارد بوده است.

,

فضیلت از سمنان بعنوان استان دارای بیشترین آثار ارسالی به این دوسالانه یاد کرد و گفت: دوستداران فرهنگ رضوی در این استان ۱۲۷ اثر به دوسالانه مذکور ارسال کرده اند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: استانهای گیلان با ۵۷ اثر و همدان با ۵۵ اثر در رده های دوم و سوم دربین استانهای کشور قرار دارند.

,

وی با بیان اینکه ۲۳۹ اثر مربوط به افراد بالای ۱۸ سال و بقیه زیر ۱۸ سال است گفت: در بین شهرستانهای استان سمنان نیز سمنان با ۸۱ اثر بیشترین آثار را در این دو سالانه به خود اختصاص داده و شهرستانهای دامغان با ۱۹ اثر و شاهرود با ۱۲ اثر دررده هایبعدی قرار دارند.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از برگزاری آیین اختتامیه این دوسالانه در روز یکشنبه دوازدهم آبان خبر داد و گفت: این مراسم با حضور مسوولان استانی و دوستداران فرهنگ رضوی در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار می شود.

,

سمنان امسال برای اولین بار میزبان برگزاری دو سالانه سفرنامه و خاطره نویسی رضوی است و جشنواره مذکور تا قبل از این در استان ایلام برگزار می شد.

,

گفتنی است استان سمنان در سال ۹۹ میزبان دوسالانه جشنواره داستانهای رضوی خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه