اخبار داغ

قصه 45 متری شرف آباد یاسوج و زیرساخت هایی که مستهلک شده اند+تصاویر

قصه 45 متری شرف آباد یاسوج و زیرساخت هایی که مستهلک شده اند+تصاویر
شهردار یاسوج در هفته های گذشته اعلام کرده بود بزودی آسفالت بخشی از پروژه 45 متری شهر یاسوج آغاز خواهد شد این در حالی است که به نظر می رسد بخش هایی از زیرسازی این معبر از بین رفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس قصه 45 متری شرف اباد قصه ای تکرار برای شهروندان یاسوجی است. پروژه 45 متری شرف آباد برای اتصال جاده یاسوج – اصفهان به بلوار مقاومت و امتداد آن به پل سوم بشار و جاده مختار که به دلیل برخی معارضات میدانی مدت هاست راکد مانده است، این در حالی است که شهردار یاسوج در بازدید خبرنگاران و رسانه ها از این پروژه در مردادماه 97 اعلام کرد " فاز اول این پروژه که اتصال به بلوار مقاومت شرف آباد است ظرف یک سال آینده انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

 

,

پس از گذشت یک سال از شروع کار بر روی  45 متری شرف آباد توسط شهرداری یاسوج، شاهد آن هستیم که بعد از گذشتن این همه مدت دیگر نه خودروی سنگینی آنجا هست و نه کار بر روی این جاده انجام می گیرد و همانگونه که در تصاویر قابل مشاهده است قسمت هایی که در روزهای اول کار بر روی این جاده انجام گرفته مثل زیر سازی و بهسازی و شن ریزی تقریبا از بین رفته است و باید دوباره عملیات بیس ریزی و غلتک زدن روی آن انجام گیرد .

,

با وجود گذشت یک سال از این پروژه و با دیدن تصاویر این بلوار متوجه می شوید که هیچ گونه پیشرفتی در این پروژه حاصل نشده است و فقط یک حرکت نمادین بوده که بعد از گذشت یک سال همان غلتک زدن ها و بیس ریزی ها نیز وضعیت استاندارد خود را از دست داده اند.

,

شاید بهتر بود شهرداری یاسوج در ابتدا معارض این پروژه را برطرف می کرد و سپس کارهای زیرسازی را انجام میداد تا بعدها مجبور به دوباره کاری نشوند.

,

نستهن مقدم شهردار یاسوج نیز در هفته های گذشته اعلام کرده بود: پروژه 45 متری شهر یاسوج که بزرگترین خیابان مرکز استان نیز هست، کلاس شهری محله شرف آباد را بالا می برد و بزودی آسفالت بخشی از این معبر نیز آغاز خواهد شد.

,

حال باید منتظر ماند و دید که این پروژه چه زمانی به سرانجام خواهد رسید و یکی از مهمترین معابر شهری یاسوج به بهره برداری می رسد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه