اخبار داغ

فرماندار خلیل‌آباد:

29 دستگاه اجرایی در کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و زنان و خانواده نقش آفرین هستند

29 دستگاه اجرایی در کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت و زنان و خانواده نقش آفرین هستند
فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه در کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت و زنان و خانواده شهرستان تمامی دستگاه های اجرایی تکلیف دارند، گفت: در این کارگروه 29 دستگاه مشخص شده اند و 11 دستگاه به صورت متغیر در این بخش کمک خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد صبح امروز در نشست کمیته راهبری پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: محله مد نظر پایگاه خدمات اجتماعی خلیل آباد را باید از دو بُعد ذیل کارگاروه فرهنگی اجتماعی، سلامت و زنان خانواده و در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی دیده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه در کارگروه فرهنگی اجتماعی، سلامت و زنان و خانواده تمامی دستگاه های اجرایی تکلیف دارند، خاطرنشان کرد: در این کارگروه 29 دستگاه مشخص شده اند و 11 دستگاه به صورت متغیر در این بخش کمک خواهند کرد.

,

فرماندار خلیل آباد با تأکید بر اینکه پایگاه خدمات اجتماعی شهرستان یک محله را به صورت پایلوت انتخاب کرده است، تصریح کرد: در این حوزه باید از توان مردم استفاده کنیم و نیاز به آمار دقیق و صحیح داریم و مطمئناً کار زمان بری خواهد بود.

,

وی با اشاره به اینکه کمیته های مربوطه در این کارگروه باید تشکیل شوند و در هر یک از این کمیته ها باید بخش خصوصی حضور داشته باشند، اذعان کرد: اگر نتیجه خوبی در این محله کسب کنیم قطعاً در مراحل و محله های بعدی می توانیم خروجی خوبی داشته باشیم.

,

قاسم پور با بیان اینکه آسیب های اجتماعی، ظرفیت ها، استعدادها و خانواده های توانمند در این محله ها باید شناسایی شود، عنوان کرد: دستگاه ها و نهاد های مختلف باید در جهت توانمندسازی خانواده های دیگر ورود پیدا کنند.

,

وی همچنین در ادامه تشریح کرد: باید به خانواده کمک کنیم و آموزش بدهیم که سرمایه اجتماعی به چه معناست باید بدانند که خود آن برای نظام، کشور و شهرستان یک سرمایه اجتماعی محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه