اخبار داغ

کارشناس هواشناسی استان قزوین اعلام کرد

احتمال وقوع سیلاب و صاعقه در قزوین/ بارش‌ها ادامه دارد

احتمال وقوع سیلاب و صاعقه در قزوین/ بارش‌ها ادامه دارد
کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی که از هفته گذشته وارد استان شده و تا دوشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد احتمال لغزندگی و اختلال در تردد خودروهای عبوری در سطح استان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بهروزی در گفت‌وگو با  صبح قزوین با اشاره به وضعیت آب‌وهوای استان اظهار کرد: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی که از هفته گذشته وارد استان شده و تا دوشنبه هفته جاری نیز ادامه دارد احتمال لغزندگی و اختلال در تردد خودروهای عبوری، کاهش دید افقی و احتمال آسیب رسیدن به محصولات کشاورزی برداشت شده در سطح استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: بارش‌ها در جنوب‌غرب، غرب، شمال و بخش‌های مرکزی کشور و سواحل دریای خزر ادامه دارد.

,

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: رگبار باران و وزش شدید باد در زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، کردستان، همدان، لرستان و مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

,

وی اضافه کرد: در کرمانشاه، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد و فارس نیز رگبار باران و وزش باد پدیده غالب است و دمای هوا تا سه‌شنبه به صورت میانگین ۶ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد.

,

بهروزی عنوان کرد: این اداره کل در اخطاریه شماره ۵ خود به بارش‌های قابل ملاحظه باران به صورت رگباری، همراه با رعد و برق، وزش باد و با احتمال بارش تگرگ برای امروز نیز اشاره کرده است.

,

وی اضافه کرد: به رانندگانی که قصد تردد در سطح جاده‌های استان قزوین را دارند توصیه می‌شود تا ضمن احتیاط در رانندگی با توجه به لغزندگی سطح راه‌ها، از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کرده و از کوهنوردان نیز خواسته شده تا به ارتفاعات صعود نکنند.

,

کارشناس اداره هواشناسی استان قزوین در پایان گفت: احتمال بارش برف در ارتفاعات شمالی استان قزوین تا ۲روز آینده نیز وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه