اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی

برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در استان مرکزی
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در استان مرکزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز در نشست خبری با اشاره به اینکه در ایام پیش رو، دو روز یادآور حماسه سازی های بزرگ توسط نسل جوان هستیم، گفت: ۸آبان ماه سالروز شهادت شهید فهمیده که حضرت امام ایشان را به عنوان رهبر نامیدند و ۱۳ آبان که روز مبارزه با استکبار جهانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: این دو روز باعث شده که هفته ای را با عنوان هفته دانش آموزی نامگذاری کنند و فلسفه این نامگذاری ها ابلاغ پیام های حماسه سازانی است که در مقطعی فداکاری هایشان نمود بسیاری داشته است.

,

کریمی با اشاره به مهمترین محورهای برنامه های این هفته بیان کرد: تبیین برنامه های استکبارستیزی و نشان دادن ماهیت پلید استکبار برای نسل جوان، تبیین گفتمان مقاومت فعال که مقام معظم رهبری این مسیر را روشن نمودند و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب ازمهمترین محورهای مهم این هفته است.

,

وی در خصوص تبیین بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد: در این خصوص نیازاست ابتدا دستاوردهای مهم چهل ساله را بشناسیم وآنها را تبیین کنیم و در گام دوم انقلاب علاوه بر پاسداری از آنها در جهت تقویت آنها گام برداریم.

,

کریمی با تشریح  روزهای نامگذاری شده در هفته دانش آموزی گفت: سه شنبه ۷ آبان؛ دانش آموز بسیجی،اخلاق و پایداری، چهارشنبه ۸ آبان؛ دانش آموز بسیجی، ایثار و تعالی بسیج، پنج شنبه ۹ آبان؛ دانش آموز بسیجی شجاعت وآرمان خواهی، جمعه ۱۰ آبان؛ دانش آموز بسیجی انتظار و عدالت خواهی، شنبه ۱۱ آبان؛ دانش آموز بسیجی، بصیرت و ولایت مداری، یکشنبه ۱۲ آبان؛ دانش آموز بسیجی خلاقیت و نوآوری و دوشنبه ۱۳ آبان؛ دانش آموز بسیجی مقاومت و ایستادگی نامگذاری شده است.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه شعار این هفته بیان کرد: «دانش آموز انقلابی مدرسه انقلابی» شعار این هفته است که امیدواریم این نامگذاری در راستای تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی بتواند موثر باشد.

,

وی با بیان اینکه در این هفته ۱۵۰ عنوان برنامه برگزار خواهد شد افزود: عزاداری ها و دسته جات سینه زنی،یادواره های شهدا در سطح مدارس،عطر افشانی قبور مطهر شهدا در سطح استان،برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی،سخنرانی دانش آموزان در پیش از خطبه های نماز جمعه،برگزاری همایش های خادم یاری،برگزاری نشست های بصیرتی،دیدار دانش آموزان نخبه با مسئولین استان و شهرستان ها و حضور منسجم دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان از مهمترین برنامه های این هفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه